Joo niin se vain on,että flunssa iski toden teolla uudestaan ja entistä pahempana. Nyt mä vasta kipee olenkin. Nuha ja yskä on aikamoinen,kuumetta on ja voi tätä päänsärkyä. Sängystä raahauduin hetkeksi tään koneen ääreen,mutta kyllä mä makoilemaan menen kohta uudelleen. Poskia pakottaa ja niin siinä kävi,kun eka kerralla arvioinkin,että milloinkaan minun flunssa ei mene ohi ilman mojovaa poskiontelotulehdusta. Eilen olin lääkärissä ja märkää posket oli täynnä.

Nyt vain syön lääkekuuria ja makoilen. Tosin ei sekään ole helppoa,kun pää on niin kipee ja viimeyönäkään en paljoakaan saanut nukutuksi. Mä olen niin pettynyt,kun kuvittelin pääseväni tänään neuletapaamiseen Seinäjoelle,mutta ei siitä nyt mitään tullut.

 

Alkuviikosta,kun vointi oli parempi,niin mä tikuttelin nää lapaset. Eilan käsityöt-blogin tähtilapas ohjeella. Lankana seiskaveikka.