Tämän vuoden puolella onkin ehtinyt olla jo monet vieraat.,perhetuttuja. Tälläkertaa odottelen ystäviäni kylään,jotka tulevat,kunhan saan työmiehet ruokittua.

Mun uuden vuoden pyrkimykset ovat kyllä "pissineet". Ne terveelliset elämäntavat... yhtenä iltana,kun mun oli nälkä,niin otin voileivän ja makkarsiivun sijasta suuren porkkanan ja sitä rouskutin,niin toisesta isosta etuhampaasta ylhäältä,napsahti puolet pois!!! No,hammaslääkäri on sen nyt hienosti korjannut. Kyllä mä vähän pahaakin olen ehtinyt puhua ja on huono omatunto ja koetan tehdä siitä taas parannusta. Sitten lankojen ostamista päätin uuden vuoden kunniaksi hieman himmata,etten osta pitkään aikaan uusia,enkä muitakaan tykötapeitarpeita ennenkuin edes osaa vanhoista on kulutettu. Tässä yhtenä päivänä kerroin tyttärelleni tuosta ja olin iloinen saavutuksestani,että yhtään uutta lankakerää en ole ostanut. Tytär pudotti maan pinnalle. Sanoi,mutta äiti,eihän tätä vuotta ole kulunut vasta kuin pari viikkoa:D

 

pikkukirjomus-normal.jpg

Pikkuliinasen kirjoin. Kun täyttää kuvion kokonaan,on paljon kovempi homma. Tarvitaan sen tuhannen pistoa,vaikka ois pienempikin kirjomus,mutta kyllä mä niin tykkäsin tätä tehdä. Mä oikein nautin:) Oispa aikaa enempi tehdä kirjomuksiakin.

 

kuppileivokset-normal.jpg

Vähän olen jo jotain vieraille tarjottavista laittanut tarjoiluastioihin.

 

syd%C3%A4nkakkunen-normal.jpg

Suklaakakkusenkin leivoin,mutta on vielä laittamatta tarjoiluastiaan. On mulla vielä suolaisiikin tarjotavia, keksiä ym. Luulenpa että tulee kiva päivä. Toivottavasti teillekkin.