Aivan ensiksi mä haluan kiittää kovasti  Marlea , sillä sain häneltä tälläisen ihanan tunnustuksen!

1904391.jpg

Kiitos,kiitos tuhannesti Marle !! Olen hyvin otettu tästä. Mä en nyt nimeä ketään nimeltä kenelle tämän jakaisin. Mä en oikein hallitse hyvin linkittämistä, jotkut osoitteet saan näkyviin ja joitakin en millään. Sitäpaitsi ihania seurattavia blogeja on niin paljon ja mulla on valinnanvaikeus. Siispä mä ojennan tuon tunnustuksen kaikille teille, jotka blogissani käytte ja joilla on myös oma blogi! Sitten teille kävijöille, joilla ei blogia ole, niin mä ojennan sitten ainoastaan kiitokseksi tuosta tuon sydämen!

Ensi maanantai-iltana alkaa kesätauon jälkeen seurakunnassani jälleen Lähetyksen Käsityö/ Askartelupiiri. Oi,oi kun mä olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa:) Joka maanantai-ilta minä siellä teen käsitöitä toisten kanssa, jos ei tosi suurta estettä tule.
Kuten jo aikasemmin olen täällä näyttänyt ja kertonut,että eräs ystäväni ompelee myyjäisiä varten nalleja,  ja mä ne vaatetan.
Tälläinen nalle oli tälläkertaa ilman vaatteita.

1905191.jpg

Tässä tää nalle-neiti poseraa,ainoastaan rusetin olen laittanut päähän.

1905192.jpg

Nallen asusteista tein nyt tälläiset. Virkkasin mekon, tossut ja pienen laukun. Lankana on peräti Woolia, vaikka sekoitelangatkin olisi hyvin käynyt, mutta minulla vaan sattui olla keltaista Woolin- loppua. Tuo turkoosi lanka on jotain vyötteetöntä loppua. Ohjetta ei ollut missään senkuin vain virkatessa sitä keksin:)

1905196.jpg
Tässä hän nyt ylpeänä poseeraa uusissa vaatteissaan.

1905199.jpg
Ja vielä takaakin,että näkyy noi somat sydännapit, jotka kipaisin hakemassa oman paikkakunnan kangaskaupasta.

1900755.jpg Viimeviikolla mulla on ollut kivoja postipäiviä:) Mm. sain ystävältäni yllärinä postia, josta löytyi tää kirjailtava liina. Tässä on lähikuva kuviosta , koskapa se ei tuossa kuvaamassani koko kuvassa näy.

1900756.jpg
Tässä tää liina kokonaan. Pahoittelen huonoa, vähän heilahtanuttakain kuvaa. Mutta liinan malli on kaunis. Kiito, kiitos ihana ystäväni!

Eilisen iltapäivän mä istuin käsitöineni pesisottelussa. Kylmä oli ja olin kyllä yrittänyt pukeutua lämpimästi. Paikkakuntani superpesisnaiset pelasivat pronssista. Ottelu oli tosi jännä viimeiseen asti, kuten oli odotettavissa. Ensimmäisen jaksovoiton vei vieraana oleva joukkue. Toisen jakson voitti omat likat ja kyllä me kovasti katsomosta koetimme huutaa ja kannustaa. Jos voitot on tasan , kuten tässäkin ottelussa kävi,niin sitten pelataan supervuoropari ja sen kotijoukkueemma voitti:):) Minäkin hihkuin niin kovasti, että kässystä putosi yksi sukkapuikkokin jo katsomon alle ja mikä huvittavinta, niin mun limpsapullokin siinä tuoksinassa pudota mätkähti samaan paikkaan:) Se limpsa, jonka mä mieheni kerjäsin tauolla hakemaan kioskista,kun en itse muka joutanut. Piti niin kovasti neuloa ja jano oli melkoinen. Ja sit hetken kuluttua mulla ei ollut sen kummenmin limpsaa kuin sukkapuikkoakaan:) Kovin ne koettelee noi pelit katsomossakin:):) Mutta Pronssi tuli ja se on hieno saavutus. Tässä meidän voitokkaat likat.

1904386.jpg
(Kuva ei ole minun ottamani,vaan kuva on Matti Kojolan)

Onnea,onnea valtavasti koko poppoolle:)