Vähintään otsikon verran puolipistoja laskin olevan uudessa kanavatyössäni. Uskomaton määrä. Laskin puolipistot pituussuunnassa ja sain 267. Sitten leveyssuunnassa 225. Kerroin ne ja näin sain puolipistojen lukumäärän. Jos lasketaan joka neulanpisto,niin pistoja ois puolet enempi. Voi että mä olen tyytyväinen,kun sain työvoiton tuosta.

 

kanavataulu-normal.jpg

Oli tosi hankala kuvata,koska päällä on himmennetty lasi,niin se kuvattaessa kiilteli moneen laihin,mutta siinä se mun suururakka on kehystettynä seinällä. Tykkään kovasti ja kyllä mä olen nauttinut sitä tehdä:)

 

ulkoa-normal.jpg

Taasen on yksi uusi rivitaloyhtiö valmistunut. Kuvailin sitä aiemmin keskeneräisenä sisältä,jota täälläkin näytin.

Tässä yhdeltä osin näkymää ulkoa. Yhtiö on melko iso,siinä on yhdeksän asuntoa.

 

Eipä muutakuin Rentouttavaa helatorstaita,Jeesuksen Taivaasen astumisen muistopäivää!

T:Intsu