Täällä hääräillään niin kaikenlaista,että mistähän aloittaisin. No kai ekaksi käsitöistä.

 

Tein tämmösen neulepuseron. Vähän kurtussa on,kun ei vain jaksanut nyt yhtään pingotella tai edes vähän silittää. Väri ei ole noin haalea kuin kuvassa,vaan paljon kauniimman vaalean punainen. Tässä vaan on valaistus+ mun kuvaustaito vähän kehnoja.

 

Sitten tein hamosenkin. Mallia ei ole oikeastaan missään,vaan sähelsin itse.

 

Tässä koko asu. Asu on noin 5 vuotiaan kokoa.

 

Pitsineuletta lähikuvassa. Tään pitsineulekuvion poimin yhdestä neulekirjastani. Lankana on Katia Luna ja siinä on tuon vaaleanpunaisen seassa kivasti välkehtivä hopealanka. Tein tuosta langasta viimekesänä itselleni hartiahuivinkin.

Eilen illan olin Seinäjoella Tikkuajien neuletapaamisessa ja mukava iltahan sekin oli! Mulla oli yksi virkkausjuttu ja peräti kolme tuntia yhteen pötköön istuin virkkaamassa:)

 

Tää remontti ikäänkuin tässä vaiheessa pahenee! Oih,oih,kun koti on nyt  tälläinen alaston halli. Nyt on kyllä jo kaikki lattiatkin auki. Meillä on lattioissa sellainen purutäyte ja imuauto koko ajan kulkee ja ikkunan kautta imetään purut pois. Tään päivän jälkeen päästään tekemään varsinaisesti uutta. Lattioihin tulee sen purun sujasta villatäyte,seiniin lastulevyjen sijasta cyproc jne.

Siinä niitä on osa seiniä meidän traktorin kauhan kyydissä ja siitä nostetaan rojut lavalle ja siitä kaatopaikalle on suunta.

Jotenkin mullakin on nyt niin hirveesti puuhaa,vaikka just nyt mua ei alakerrassa hommissa tarvitakkaan. Miehet hoitaa tuon. Pyykkiä olen pessyt kaiken aikaa ja on iso silitysurakka. Täällä yläkerrassa pitäis siivota ja yläkerran varasto pitää kunnolla siivota. Isosta pihastamme olen saanut puolet haravoitua,toinen puoli pitäis. Mun vaan on nyt hirmuinen väsy ja ois pakko nukkua. Jalka oli yöllä niin kipee,että suurin osa yöstä meni valvoessa. Koetan nyt vaan tälläkertaa hakea grillistä miehille sapuskat ja nukkua muutaman tunnin. Ehkä sitten jaksan touhuta.

 

Pikkuisen pulliakin eilen paistelin,joten tarjoilen niitä vähän teillekin viikonlopun kunniaksi. Olkaa Hyvä ja viettäkää kiva viikonloppu!