Kiitos aivan valtavasti runsaista kommenteista! Kiitos myös kun kaiken aikaa tsemppaatte minua tään sairauteni kanssa. Olette niin kilttejä ja ihania! Minä olen yhä flunssassa. Ei se parannu,yskin kaiken aikaa ja keuhkoihin sattuu. Ensiviikolla alkuviikosta pääsen keuhkotautien erikoislääkärille.Kyllä se tästä.

Minä täällä hiljakseen olen värkkäillyt pöllöpipoja lisää.

 

b%C3%B6ll%C3%B6mpi-normal.jpg

Tämmösiä nyt. On niin kiva ,kun saa käyttää puuvillalangan jämiä näihin. Mulla on langanloput olleet Cataniaa,Tenneseetä ja jotain muita vyötteettömiä.

 

b%C3%B6lll%C3%B6%C3%B6%C3%B6-normal.jpg

Pari pipoa menee oman perhekunnan pikkulikoille ja pari myyjäisiinkin.

 

b%C3%B6ll%C3%B6lasikoru-normal.jpg

Minulla on tälläinen pöllökorukin. Olen ostanut tään lasikorun ihan vaan itselleni messuilta.

Aurinkoista kevätviikonloppua juuri sinulle,joka täällä poikkeat.

T. intsu