Mieheni sanoo minua aina urakoitsijaksi,kun mä joka päivälle laitan itselleni urakkoja mitä minun pitää tehdä. Usein käy vaan niin,että mun urakat niin sanotusti pissii,en saa tehdyksi kaikkea mitä olin suunnitellut:) Ei riitä aika eikä voimat. Eilen kyllä onnistuin ja tein kaiken mitä olin ajatellutkin.

 

Ensinnäkin mulla on huvimajan sisustus käynnissä. Olen sen pessyt ja puunannut. Keskellä huvimajaa meillä on grillikota. Sitten siellä on kolme tuollaista penkkiä,joille mä ompelin eilen pehmusteet. Minä mittailin ja mittailin ja leikkasin kangasta ja ohutta superlonia. Sitten ompelukone surrasi pitkät tovit. Mikäs oli ommelessa tuolla uudella koneellla,kun ei takkua yhtään. Sitten vielä ompelin kiinnitysnauhoja ja sovittelin ja laitoin pehmusteet paikalleen kaikkiin kolmeen penkkiin. Meni monta tuntia tässä kaikessa,mutta olen oikein tyytyväinen.

 

Huvimajaa ajatellen virkkailin kaksi patalappua puuvillalangan jämistä. Hyvin iloisen kirjavat. Patalaput ovat paksut kaksinketaiset ja toinen puoli on yksiväristä tummansinistä. Lisääkin sais tehdä ja pyyhkeitäkin.

 

Minulla nimittäin on huvimajassa näin suloinen naulakkokin. Kerran sen heräteosotona ostin,kun niin kovin tykästyin.

 

 

Siinä nyt uudet patalaput roikkuu uudessa naulakossa.

 

Sitten mä iltapäivällä vielä vähäsen leivoin. Sitä ainaista pullaa ja paljon ja sitte vielä tämän kahvikakun. Ohjeen löysin Elina-Ellenin blogista nimellä helppo kahvikakku. Helppo ohje olikin ja muhkea kakku ja hyvän makuinen,kun sitä vähän maistettiin. Ohje on samanlainen kuin paholaisen kakussa.

Nyt sitten on perjantai ja siivouspäivä ja viikonloppu edessä. Vietetään kiva viikonloppu,eikös vaan:)