Meillä on ajalehtinut aivan turhia cd-levyjä,joita ei kukaan enää kuuntele. Mä sitten päätin tehdä liinan niistä. Mallia mulla ei ollut missään,mutta varmaan joskus ajat sitten olen nähnyt pinterestissä jonkun sen tapaisen.

 

cd-liina.jpg

Kun aikani ähkyin ja puhkuin tuon langan ja cd.n kanssa niin tuollainen syntyi. Hiisin kova työ oli ja oli tosi vaikea saada yhdistettyä,kun noissa ympyröissä reunoilta ei mennytkään jako tasan. Enhän mä sellaista etukäteen osannut ajatella. Yhdistämisvaiheessa sen vasta huomasin. Voi että mä ähersin ja taas purkasin ja jälleen uusi yritys. Tuo lanka on sitä samaa loimilankaa,mitä aiemmin mulla oli myös kaksinkertaisena. Koukku nro 2.

 

kauempaa.jpg

Siinä se nyt sitten on olohuoneen pöydällä.

 

cd%20ja%20patsas.jpg

Kun levyjä ja lankaa yhä oli,niin tein olkkarin lasivitriinin nurkan tasoihin tämmöset liinat myös. ne synty kolmesta levystä.

 

tavaroiden%20kera.jpg

Kun on useampi tommonen liina,niin kokonaisuus on yhtenäisempi ja sopii meidän väreihin.

 

toinen%20p%C3%A4%C3%A4kky.jpg

Tässä vielä toinen päätytaso.

 

druusu.jpg

Ihan vähän sentään jotain puutarhassa vieläkin kukkii. Ihanasti yhä tuo äitienpäiväruusuni. Voi ja töitä mulla ois puutarhassa koko ajan. Tiedän jo entuudestaan,että jos sen syksyllä jättää retuperälle,niin sitä kovempi urakka on keväällä edessä.

 

keltapiisku.jpg

Näitä mulla on paljon paljon ihanasti kukassa. Virallista nimeä en muista ja on yksi ja sama mikä kukan nimi on,kunhan se on kaunis. Kyllähän yleensä kaikki kukat ovat kauniita:) Näitä oli jo lapsuuskotini puutarhassa ja äiti sanoi näitä kultapiiskuiksi.

Kiitosksin:Intsu