Odottelen täällä tänäiltana saapuvaksi vieraitani Etelä-Suomesta ja tietysti ennenkaikkea pieniä lapsenlapsiani. Sieltä tulee 6v tyttönen,3v poika ja 2v tyttö. Tulee vilinää ja vilskettä huusholliin ja tietysti,kun he ovat täällä,niin muutkin lapseni perheineen käyvät heitä katsomassa. Niin harvoin nähdään. Kaikki muut asuvatkin täällä lähellä,mutta tuo yksi perhe vain kaukana ja he eivät vielä ole edes nähneet tuota suvun pienintä prinsessaa.

No minä nyt kuitenkin ensin esittelen taas sukat.

 

Mulla on eräs hyväntekeväisyysprojekti menossa, johon olen tässä useammmat sukat nyt alkuvuonna tikutellut.On ollut kiva tehdä seiskaveikan uusimmista väreistä. Noissakin on yhdenlainen pitsikuvio päällä,vaikka en sitä kameralla saanut vangittua.

 

Leiponut mä tietenkin olen vierasvaraa. Tässä nää samalla ohjeella tehdyt vadelmamuffinit,kuin ristiäisiin tein. Näihin vain pursotin epämääräisen klöntin kuorrutusta ja sitten vielä karamellirakeita päälle. Ristiäisissä niin tykättiin näistä vadelmamuffineista.

 

Tavallinen suklaapiiras. Tälläkertaa turkoosia nomparellejä,että tulee pöytään vähän väriläiskiä ja vaihteeksi muutakin väriä kuin vaaleanpunaista.

 

Tämä on on kolmen juuston piiras ja voi sentään,ohje on itse keksitty enkä tiedä onko se syötävää:) Tavallinen piiraspohja,mutta sitten se sävelletty täyte:) Ensin levitin piirakan pinnalle ruohosipuli tuorejuustoa. Sitten savukinmkkukuutioita reippaasti. Seuraavaksi raejuustopurkista 2/3 osaa ja vielä pikkutölkki ananasmurskaa ja lopuksi edam-juustoa raastena pinnalle.

Mulla on vieraat pitkälle ensiviikkoa ja koetan nauttia perhekuntani yhdessäolosta.

Nauttikaa tekin kauniin keväisestä viikonlopusta!