Täällä on ollut ihanan lämmintä syksyä! Eilen meidän mittari näytti lähemmäs +20 astetta. Minä tietysti häärilin päivän pihahommissa. Puutarhassa puuhailin yhtä ja toista. Sitten mä innostuin tuota huvimajaa siivoamaan. Se kun on kahdeksankulmainen ja joka kulmassa 2 ikkunaa niin ikkunoita on yhteensä 16 kpl. Vaikka ne ovat yksinkertaiset,että tarvii pestä vain ulkoa ja sisältä ja eivät ne suuriakaan ole,niin aika homma niissä oli. Ainakin mä onnistuin kuluttamaan aikaa niitten kanssa tuntitolkulla. Tosi likaiset olivat. Tietäähän sen ,että kärpäset olivat ihan kiitettävän ahkeraan käyneet jättämässä jälkensä niihin! Sitten mä pesin ja putsasin ensin hiilistä ja tuhkasta ison grillikodan. Se on valurautaa,joten koetin sitä talveksi rasvata. Meillä ei nyt ilmeisesti enää tänäsyksynä grillata. Mä nimittäin en suostu,kun sain tuon nyt kunnolla pestyä!:)Pesin mä kaikki pannut ja ritilät +muun rekvisiitan ja lattiankin. Mulla oli oikein hyvä mieli kun sain tuon listalla olevan työn tehtyä.
Nyt on taas valmistunut pieni liina.
934018.jpg
Tämä on jämälangoista ja malli mun oman pään keksintöjä. Voi kauheeta,sen se on näköinenkin,kuinkahan julkean julkaista vaan tämänkin!:)
934014.jpg
Tämän toisen liinan piirretyllä pohjalla sain ystävältäni. Mä ostin DMC.n muliinilankaa ja kirjoin tään. Tää on jo aikaisemmin valmistunut. Kiva tätä oli tehdä. Kiitos vain ystäväseni pohjasta,jos luet tätä. Laitan vielä lähikuvan,josta näkee mallin paremmin.
934016.jpg