Pyhänaika ei ollutkaan sellainen mukava kuin toivoin. Toki Kauhavan reissu oli kiva. Vaan eiliseen päivään kuuluivat kyyneleet. Minulle läheinen serkku pääsi eilen taivaan kotiin. Syöpä hänet vei. Hän sairastui silloin kolme vuotta sitten hiukan ennen minua. Hänellä se eteni kaikista hoidoista huolimatta. Minä olen aina mielessäni ajatellut häntä vähänkuin toiseksi isoksi veljeksi. Viimeksi kun ollaan nähty heillä ,niin poislähtiessä hän halasi minua niin rakkaasti,vaikka ei hän sillai ole halaajatyyppi. Hän ehkä tiesi,että nähdäänkö enää täällä ajassa. Soiteltu ollaan tässä loppuaikoina,niin että kaikki asiamme ollaan saatu puhuttua. Sitten kuulin,että hän on joutunut sairaalaan ja meidän piti eilen lähteä häntä katsomaan. Juuri kun sanoin miehelleni,että nyt pitää lähteä,niin soitettiin,että hän on lähtenyt täältä ajasta. En enää ehtinyt. Lämpimästi otan osaa puolison suruun ja myös lasten perheineen. Paljon voimia sinne haluan toivottaa tätäkin kautta,vaikka tuskin he nyt tätä käyvät lukemassa.

 

l%C3%A4mp%C3%B6mittari-normal.jpg

Ei eilen tullut hommistani paljon mitään,oleilin ,makailin ja vähän itkeskelin,mutta illalla saumasin tämän aiemmin tehdyn mosaiikkityön. Mä olen hiukan pettynyt tähän työhön,ei tästä tullutkaan sellainen kaunis niinkuin toivoin,mutta on nyt mikä on.

 

maireliinat-normal.jpg

Kauhavalla pyysin luvan kuvata ja saada laittaa tänne nämä erityisen kauniit liinaset. Nämä on Maire ystävämme tehnyt. Hän on niin,niin todella taitava tekemään sukkulapitsiä ja kyllä montaa muutakin käsityölajia.