Niin on hieno päivä tullut tänään. Aurinko paistaa ja on lumihankeakin sen verran,että kimaltelee auringon kanssa. Vain muutama aste pakkasen puolella. Näin minusta sais talvi ollakin. Lunta sen verran,että maa valkea ja pieni pakkanen,että se lumi pysyis. Minä nappasin yhden kuvan etualan "kukkapenkistä",sellaiselta miltä se nyt talvisin näyttää.


Siinä kukat ja pensaat ovat keränneet lumiasut ylleen ja nekin alkavat odottaa nyt ensin kevättä ja sitten kesääkin.



Katsokaas tätä enkelikorttikasaa!! Oi,kuinka Intsu täällä myhäilee iloisena! Eräs blogiystäväni,joka huomasi minun keräävän enkelikortteja,niin lähetti minulle tään kasan ja miltei kaikki olivat sellaisia,joita minulla ei ennestään ole. Vain jokunen oli samanlainen. Kiitos ,kiitos ihana blogikaverini!


Kun rakkaani tuli eilen töistä,niin häntä odotti keittiön pöydällä tämmöset jutut. Kuten arvasitte,niin synttärithän hänellä oli! Sitä mitä hän täytti,niin en uskalla edes itse miettiä!! Niin,18v. hän oli kun aikoinaan tavattiin,mutta tästä on jo aikaa ... mitä nyt muutamat vuodet..! Yhä hän vaan taas vanheni ja toki mä jonkunlaisen karkkipläjäys-kakun väsäsin,kun tiesin,että vaarin jälkeläisiä tulee useampiakin kakulle ,isoja ja pieniä :)  Hän sai kaikenlaisia lahjoja,mutta kumminkin olette uteliaita,että mitä tuo minun antamani paketti sisälsi :) Voin kertoa lopuksi ihan tavallisia juttuja:uuden vasaran,paidan lähinnä töihin ja sit pyhäisen kauluspaidan solmion kera. Joskus minulla esiintyy runsaasti mielikuvitusta lahjoissa,mutta tälläkertaa tuli kaikki tarpeellisia. Mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä minulla kyllä on liiankin kanssa ja taatusti tässä sivussa olen vuosien varrella järjestänyt hänelle monia vauhdikkaita ja yllätyksellisiä asioita,joten voi joskus tuntua hyvältä olla jotain tavallisempaa :)

Kivaa viikonloppua sinullekin ,joka juuri tätä luet!