Pääsiäisenpyhät alkaa olla paremmella puolella,eikä meillä tavallinen arki kummempaa ole. Tälläisenä aikana ei varmaan muillakaan. Puhelimella ollaan soiteltu ja ulkona vähän kauempaa olen nähnyt lapsenlapsiani. Mitäköhän sitä on tullut puuhailtua.No,aina näitä samoja. Käsitöitä ja lukemista.

 

miesten%20sukat.jpg

sukan%20kuvio.jpg

Miehelleni tein sukat. Lankaa Novitan Duo tuo tummempi ja vaaleampi on seiska veikkaa. Ihan perussukat,mutta varressa on vaaleassa kohtaa pikkipalmikkoa. Mä olen  mieltynyt tuohon Duo lankaan.Virkkasin siitä viimekeväänä terassin tuoleihin päälliset ja jouluksi nalle-pipon pinelle pojalle.

 

tytt%C3%B6%20lumisateessa.jpg

Mieheni viimeviikolla yllätti mun täysin kaupassakäytyään. En ollut pyytänyt,mutta aivan yllärinä ostanut minulle tommosen pokkarin ja pari suklaapatukkaa. Kyllä mulla onkin niin,niin ihana mies. Aviomiehistä kaikkein parhain on juuri minulla.

 

isot%20munat.jpg

v%C3%A4rikk%C3%A4it%C3%A4%20munia.jpg

Lapsenlapsia varten toi myöskin suklaamunia:) Hänen tuomisillaan sai suut makeaksi sekä pienet,että suuret:)