Iltamyöhällä on reissusta palattu. Turhan äkkinäinen oli reissu,mutta isännän työn vuoksi ei voitu olla pidempään. Hyvä näinkin. Messut on Tampereella koluttu ja Etelä-Suomessa rakkaita nähty ja heidän luona saatu olla. Kiitos teille läheisemme!

2068938.jpg
Tämän kuvan otin messuilta. En muuten montaa kuvaa ottanut,kun ilmeisesti siellä ei niin saisi kuvata,mutta mä kysyin asianosaiselta luvan. Tää oli aivan valtavan upea tälläinen puukalusto. Ei kuvassa näytä miltään verrattuna mitä oli paikan päällä.

2068922.jpg
Sitten näin nämä hienot pajusta ja sammaleesta tehdyt vaunut. Olihan siellä messuilla vaikka mitä. Lankaosastoja,askarteluosastoja mitä erilaisimpia ja kaikkea, kaikkea ihanaa,mutta halusin katsella ,eikä koko ajan kysellä lupia ja kamera kädessä kulkea.

2068932.jpg
Vielä otin tään kuvan tumppunäyttelystä tai tuossa on pieni osa siitä. Niitäkin oli ihan mielenkiintoista katsella.
Joitain tuttuja messuilla kohtasin ja vaihdettiin joku sanananen. Minä kiersin vähän ylimalkaisesti oikeastaan. Katselin toisia tarkemmin ja toisia juttuja pikaisemmin. Ensinnäkin messut ovat niin isot,että on kiertämistä ja sitäpaitsi mieheni oli mukana,niin pitihän mun häntäkin ajatella. Miehille siellä oli niin vähän heitä kiinnostavia. Mun mies kyllä kiltisti seisoskeli käytävällä ja mua odotti,eikä kertaakaan mua hoputtanut,mutta kyllä mä muutenkin osasin ajatella,että ei hänellä messuilla niin kivaa ole.
Jaa,jaa,sitten ostoksista. Minä pysyin hyvin kohtuudessa ja ostokseni olivat loppujen lopuksi aika vähäiset. Ideoita sateli päähäni sitäkin enempi ja nyt tekisi mieli kokeilla vaikka mitä uutta.

2068925.jpg
Tämän ovikranssin ostin. Tään sai lahjaksi koiranhoitaja,joka oli meidän sessukan täällä kotipuolessa huolehtinut.Tuo kranssi on tehty kehikkoon mustikanvarvuista. Kiitos,kiitos koiranhoitajillekin!

2068928.jpg
Näin vaatimattomat mun itselleni valitsemat ostokset. Ostin vielä jotain muutakin,mutta on joulupukinsalaisuuksia. Ostin itselle uuden rahapussin,kun entinen ona aivan levahtanut. Pompulalankaa kerä,paperilankaa pari vyyhtiä,jossa on kultausta ja sitten pari vaaleanpunaista kerää vauvojen tossuiksi. Sitten vielä 6 arkkia 3.D juttuja.
Mä väsyin messuilla aivan totaalisesti ja kylässä olin aivan poikki,väsynyt ja kipee ja vieläkin tässä nyt saa hoidella ja parannella valtavasti turvoksissa olevia vernkiertohäiriöisiä jalkoja ja sydänoireita. Mutta kyllä tämä tästä tasaantuu aikaa myöten sen verran kuin tää nyt ylipäätään voi.

2068923.jpg

Pappipuikoissa-blogilta olin saanut silläaikaa,kun olin reisussa,niin tälläisen tunnustuksen! Oi,Kiitos,Kiitos! Tätä nyt taas pitäis/sais jatkaa seitsemälle eteenpäin,mutta määrä oli kuitenkin vapaa. Taas tää sama juttu ,kaikki blogithan ovat ihania ja tunnustuksen arvoisia. Tää jatkaminen on sen vuoksi aina niin vaikeaa. Mä nyt koetin miettiä kenelle en olisi viimeaikoina tunnustuksia laittanut,mutta niin ihania blogeja on.
 Mä nyt jaan tään vaikka. Tulihan tehtyä.blogin Tesalle, Marjut, Eila,Kerällä ja Tupuna.