1703570.jpg

Mökillekään ei viitsitty lähteä,vaan päätettiin olla kotosalla. Kiva on kotonakin olla. Käytiin me toki päivällä yksi pesisottelukin katsomassa ja mä olen kaupassa käynyt,mutta muu aika kotona puuhailtu kaikenlaista. Mies on ahertanut pihamaalla ison kivikasan kimpussa järjestellen niitä aiottuihin paikkoihin. Minä sisällä siivoskelin,pesin pyykkiä,ruokaa laitoin jne. Pesäpallokatsomossa sain virkattua lapsen neuletakista etukappaleet valmiiksi,mutta siitä sitten kuvaa,kunhan se on kokonaan joskus valmis.

Itseasiassa tulin tänne kiittämään hienosta tunnustuksesta/palkinnosta,jonka sain PappipuikoissaJaLennuliini. Kiitos,kiitos teille kumpaisellekin erikseen. Mä olin aivan hämmästynyt kun tälläisen sain!

1702426.jpg

Tämän yhteydessä tätä voittoa pyydettiin jatkamaan ja säännöt ovat seuraavanlaiset:
1.Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.
2.Linkitä siihen blogiin josta palkinnon sait.
3.Nimeä vähintään 7 muuta blogia palkinnon saajaksi.
4.Laita noiden blogien linkit sivullesi.
5. Jätä viesti blogeihin,jotka nimesit voittajaksi.

Mä kuulkaa olen aivan avuton tämän koneen kanssa,mutta mä yritän,jos saan linkitykset onnistumaan! Jos en,niin suonette vanha-avuttomalle anteeksi.

PS: Joo,mä yritin,mutta ei linkitykset onnistuneet ja niin mä tulin ja poistin linkit. Kolme linkitystä näkyi,mutta kun ei kaikki,niin olkoot! Tää on nyt sitten vähän sääntöjen vastainen!!Mä kumminkin haluaisin tään voiton antaa seuraaville blogeille:
Kerällä, Isognu,Varrelta virran,Seijasisko,Puikkoterapiaa,Lankapirtti ja Krista,äiti ja täti.
Paljon, paljon ois ollut niin ihania blogeja ,,joille olisin halunnut tunnustuksen antaa. Minusta oikeastaan kaikki käsityöblogit olisivat sen ansainneet.

PS: Oih ,mä unodin kertoa uudesta orastavasta harrastuksesta. Mä olen jo kauan aikaa aikonut  aloittaa nukkekotiharrastusta. En tiedä vieläkään tuleeko siitä mitään,mutta vähän haaveilen ja olen pikkuisen alkanut kerätä sitä varten tavaraa.
1704745.jpg
Vasemmalla on aika kiva keittiöjuttu ,joka kylläkin huonosti kuvassa näkyy.Sen olen lahjaksi saanut. Sitten on tuollaisia puisia Lidll.stä ostettuja,,jotka kyllä vaatii tuunaamista.

1704739.jpg
Sitten pari lamppua ja grillausjuttuja. On mulla vielä jotain muutakin pientä. Mun vain pitäis löytää vaikkapa kirpparilta nyt ensin kaappi mihin mä sen rakentaisin. Jos ei tää harrastus tään kummenmaksi toteudu ,niin voin antaa nuo sitten vaikka lapsenlapselle:)