Joka vuosi mä päätän,että yhtään uutta joulukoristetta en enää laita,mutta aivankuin varkain uutuuksia ilmestyy taas:) Nyt tein tämmösiä koristeita.

enkkulit.jpg

enkkusuja.jpg

jeesuslapsi.jpg

jeesuksesta.jpg

ikkunas.jpg

Tuli tämmösiä. Mulla oli pyöreitä muovipalasia ja keskelle liimasin kuvion ja sitten molemmin puolin siveltimellä tuputin semmosta röpelöliimaa ja odotin kunhan kuivaa ensin toinen puoli ja sitten toinen. Näitä nyt voi ripustella kuuseen,ikkunaan. Mihin vain haluaa ja voi antaa joulukortin asemestakin. Oli kiva tehdä. Vois tyhjän cd-levyn pintaankin koettaa. Meillä olisi kyllä vanhoja sellaisia. katsotaan nyt mitä ehdin. Mulla on kaikennäköistä tekeillä.

Sitten mä olen Kauhavalta yhdestä kaupasta käynyt ostamassa ison valopuun. Olen saanut ystävältäni merkkipäivänäni rahaa ja olin säästänyt,että ostan jonkun hienon jutun,sellaisen ns.ylimääräisen mitä en muuten malttaisi ostaa.

 

kokoaminen.jpg

Tässä se on sisällä,kun mieheni sitä kasaili. Siinä on riippuvat oksat vielä levittämättä. Se on suuri puu. Se on 210m korkea ja siinä on 800 led-lamppua.

ulkona%20p%C3%A4iv%C3%A4ll%C3%A4.jpg

Ulkona hämäränä päivänä.

valopuu.jpg

valopuu%20ulkona.jpg

Illalla pimeessä.

sia%C3%A4lt%C3%A4%20n%C3%A4kyy.jpg

Näkyy kivasti ikkunasta sisällekkin.

Isäntä on huvikseen täällä sisälläkin olohuoneessa kuvaillut joitain esineitä,joten laitanpa tänne, vaikka ne ovat niitä samoja vanhoja.

tiffany.jpg

Pöytälamppuni,joskus kirpparilta ostamani.

kynttyl%C3%A4t.jpg

Enkelin olen joskus saanut pojaltani ja kynttilänjalat ystäviltä.

ruusukoriste.jpg

Palanen tekemästäni paperiruusutaulusta.

Nuoret.jpg

Lopuksi tämä. Äitini ja isäni saama kihlalahja joskus 1940-luvulta. Rahallisesti ei varmaan minkään arvoinen,mutta mulle tosi arvokas.

Hyvää viikkoa ja kiitos. Intsu