Taas on aloiteltu uutta syyskuista viikkoa. Ilmassa on alkanut olla syksyn tuntua. Täällä on puihinkin alkanut tulla pikkuisen ruskaa. Yöt ovat olleet melko kylmiä. Silti puutarhassa vieläkin jotain kukkii.

Olen täällä siivoskellut kaappeja ja kässytkin edistyy kohtalaisesti. Valmiiksi asti olen saanut mosaiikista liskon. Minä niin kovasti tykkään mosaiikkitöistä.

 

Lisko%20tuvassa.jpg

Tässä se on tullut meidän keittiön lattialle. Sanoin sille,että ei liskojen kuulu olla sisällä,että hus,hus,nyt ulos.

 

lisko.jpg

Se meni kiltisti pihalle,mutta jäi tuohon porraspäähän kyttäämään,jos siitä vaikka sais livahdettua taas sisälle. Tätäkin oli niin nautinto sommitella ja tehdä. Yleensä kiinnitän saneerauslaastilla,mutta tämän kiinnitykseen käytin liimaa.

 

ruusukiina.jpg

Tälläkertaa otin sisäkukista parit kuvat. Kiinanruusu kukkii ja siinä on nuppuja,joten lisääkin tulee ihastutavia kukkasia.

 

kukkiva%20santtu.jpg

Santtukukkani on myös kukkinut ihan koko kesän. Nyt näyttää,että sen kukinta on syksyä kohden hiipunut ja pian se menee talvilevolle.

 

kaktukset.jpg

Sitten vielä tämä kaktus. Mä olen niin hassu,että tykkään kaktuksistakin ja mulla on niitä useampia. Mä ajattelin,että tää on joku vanhapoikakaktuksen tapainen,mutta taitaa sittenkin olla tyttö,kun se on tehnyt varteen poikasia.

Hyvää syysviikkoa ja kiitos kaikille.