Vaikeudet ei näy hellittävän. Surun lsäksi on tässä monenlaista muutakin  murhetta ja vastusta. Viimeisimpänä tuli tää,että olen ulkona kaatunut pahasti. Nää kelit ovat tämän tästä liukkaita. Vaikka kuinka olen muka yrittänyt varoa,niin vain yhtäkkiä jalat luisti alta ja mä koko painollani olkapää edellä lensin asfalttiin.Otti todella todella lujaa kipeetä ja mä aivan huusin. Nyt on käsi niin kipee, että en meinaa jaksaa olla.Mä luulen,että luuvikaa ei ole,mutta hauiksen kohdasta aiva sietämätön kipu. kättä ei voi liikauttaakkaan ja se on oikea käsi. Hiljattain otin burana 600mg,että saan kirjoitettua ja kerään voimia lääkäriin lähtöön. Kuinka ihmeessä meinaan kestää tutkimukset.

Voin laittaa tähän jonkun aikaa sitten valmistuneen käsityön.

 

nallepipo.jpg

Joku pieni löysi joulupukinpussista tämmösen pipon. Malli löytyi jostakin netistä. Mallissa oli tupsu langasta,mutta mä halusin turkistupsun laittaa.

 

Niilas%20leikkii.jpg

Siinä hän tapaninpäivänä leikkii meidän keittiön lattialla.

Tosi hankala ja aikaa vievää naputella tekstiä vasemmalla kädelllä

Nyt menen lepäämään. Käsitöitä ei nyt yhtään pysty tehdä. Onneksi lukea voi,jos kivuilta jaksaa.

Terkuin. Intsu 

JK. Sairaalasta tulin juuri kotiin. Käsi on kuvattu.Olkapäässä paha ja suuri murtuma  ja vielä olkakuopassa hiusmurtumia.

Lähiaikoina tehdään suuri ja haasteellinen leikkaus,eikä kuntoonsaaminen ole varmaa. Kevät menee toipuessa ja käsityöt voi olla taakse jäänyttä elämää.