Aivan ensiksi haluan taas kiittää kaikesta blogissani kävijötä. Sydämestäni tuleva kiitos kauniista sanoistanne !

Minä olen kuulkaas viimeyönä tehnyt ristipistotyötä puoli kahteen asti! On meinaan sillä vähän kiire ja tänään se on pakko saada valmiiksi,sillä huomenna täytyy viedä se kehystettäväksi. Muuten se ei ehdi lahjaksi juhliin.

 

Tää nyt on näin puolivalmis ja silittämättä ja paljon pistelyjä vielä puuttuu. Puolivalmista ei kyllä pitäisi näin esitellä,mutta kyllä mä vilautan sitten kun se on valmiina kehyksissäkin.

 

Eilen aamulla isännän kanssa ajelimme Vaasaan Kädentaitojen messuille. Kyllä mulla vaan on kiltti mies,kun suostui kanssani lähtemään ja kuluttamaan vapaapäivänsä siellä. Meiltä on sinne noin ehkä 80km. Vasassa oli ammattiopistolla kivat messut. Ei niin hirveen suuret,mutta kivat silti. Monen monta mukavaa katseltavaa ja oishan ostettavaakin ollut pilvin pimein,mutta jouduin itselleni hokea,kuin lapsilleni aikoinaan:kaikkea ei voi saada :D  Ihan muutaman kuvan vain nappasin sieltä,kun moniin mielenkiintoisiin myyntipaikkoihin en kuvauslupaa saanut.

Tässä myyntipaikassa oli upeita lankoja,joita vähän vain vilahtelee tuossa vasemalla puolen. Tässä kojussa oli paljon ristipisto ja kirjontajuttujakin. kaikkia mun lemppareita.

 

Pikkuisen ihanaa tiffanya. Siellä oli paljon kaikkia uusia malleja.

 

Keramiikasta minä myös kovasti tykkään.

 

Lopuksi kivipöydällä mun messuostokset. Ajatelkaa vain yhden vyyhdin ostin lankaa. Suurta itsehillintää tosin kysyi,kun houkutuksia oli niin paljon :D Lanka on nimeltään Araucania. Sitten pari pussukkaa nappia,päivänkakkara-kukkanappia ja muutama nallenappi. Vielä 3D-korttitarvikkeita,jotka mä tosin vien seurakunnan käsityöpiiriin,etä siellä saadaan tehdä taas myyjäisiä varten.

Leppoisaa sunnuntaipäivän viettoa teille kaikille!