Niin vain jälleen istuin alas blogiani päivittämään. Aluksi olin ajatellut pitää hiukan lomaa blogista. No,tää "loma" venyi ja venyi aina joulun välipäivistä syksyyn saakka. Mun on ollut jo jonkin aikaa niin ikävä tänne ja teitä kaikkia. Toki olen käynyt teidän blogianne lukemassa,mutta ei ole tullut kommentoitua,mutta nyt alan taas harrastamaan sitäkin. Olen lueskellut täältä vuosia kirjoittamiani juttuja. Huomasin miten oli kiva lukea kaikenlaisia tapahtumia,mitä en enää ollut muistanut. Tää on niinkuin päiväkirja itselleni ja ajattelin,että kyllä vaan jatkan postauksia. Käsitöitä toki olen tehnyt ja alan niitä pikkuiljaa esitellä  täällä.

 

Angeli%20ja%20Veikko.jpg

Näihin helmitaulujen tekoon olen aivan hurahtanut. Tämän tein ystäville 50 vuotis hääpäivä lahjaksi. Se on luonnossa paljon kauniimpi ja kivemman näköinen. Siinä ei ole tuommosia valkoisia pilkkuja. Sen sijaan siinä on hiukan kimaletta,jotka näyttäytyy kuvassa pilkkuina. Siinä on se,kun mun kuvaustaidot eivät ole hääppösiä.

 

numerot.jpg

 

Timanttity%C3%B6%20tarvikkeet.jpg

Noissa helmitöissä on pohjakangas,joissa on eri värin kohdalla kirjain. Sitten ohjepaperissa on kirjaimen vieressä numero.Esim. J 1046. Sitten pienissä pussukoissa on helmiä ja pussit numeroitu. Numeron mukaan otetaan helmet ja kiinnitetään  pohjakankaasen kirjaimen mukaan.  Helmet kaadetaan tuohon vihreään kaukaloon ja tuolla kynällä kiinnitetään työhön. Tosi kivaa tekemistä

Lopuksi laitan vielä kuvaa joistain kesän kukkasista.

daalia%20porasp%C3%A4%C3%A4penkiss%C3%A4

Horto.jpg

kivell%C3%A4%20orvokki.jpg

karjalasta.jpg

moniv%C3%A4riset%20Daaliat.jpg

perhoja%20daalia.jpg

Hyvää alkanutta syksyä! T. Intsu