Aivan ekaksi Kiitos taas teille ihanat blogikamuni kaikesta tsemppauksesta! Tässä meni eilinen ja tänäänkin olen mielessäni kelannut leikkauksen peruuntumista. Kun olin täysin valmistautunut ja sitten taas tuleekin odottamaton peruutus,niin miettii kaikenlaista. Aluksi kun ekan kerran olin kirurgilla huhtikuussa,niin hän sanoi,että on kiire,että viikon kuluessa pitää sairaalasta ottaa yhteyttä. No,ottihan he,mutta kun koko aika on tullut mutkia matkaan ja tuosta on kulunut jo kolme kuukautta!! Nyt vaan pitää ajatella kuin hölmöläinen,että kun selvisin ilman pelättyä kuoliota nää 3kk,niin kyllä selviän seuraavatkin kolme kuukautta!! Mutta kaikella on tarkoituksensa ja mä turvaan yhä siihen,että kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi,jotka Jumalaa rakastavat. Me täällä alhaalla nähdään vain tämän hetken kerrallaan,mutta Hän näkee koko tien. Onkuin katselisimme käsityötä nurjalta puolen missä voi olla solmuja,langanpätkiä,mutta Jumala näkee valmiina,kaikki on sileää ja kaunista.

 

1247842126_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Intsu on taas sitten täällä leivoskellut vähäsen. Nyt näitä samoja,enkä viitsinyt etsiä uusia ohjeita! Joo,laiskottikin :D Tässä on mustikkapiiras ja toscapiiras.

Tytär perheineen Etelä-Suomesta on täällä ja lähtivät päivällä huvipuistoon Vaasaan,niin minä aloin leipoa saadakseni päähän jotain muuta ajateltavaa kuin leikkaus.

 

1247842178_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oikeastaan isäntää varten tein pannarin. Hän kävi päivällä jo ruokkiksella kotona syömässä ja laitoin silloin lohikiusausta. Ei me syö lämmintä ateriaa kuin kerran päivässä,niin tein sitten hänelle illalliseksi tään pannarin ja toki siitä muillekin riitti. Vadelma-vaniljahillon kera syötiin.

 

1247842154_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lopuksi vielä pukkasin uuniin tonnikala-muna-juustopiiraan. Saamme vieraitten kanssa maistella,paitsi mä en syö yleensä näitä leipomuksia diabeteksen vuoksi. En ainakaan noita makeita yhtään.