Ulkona on ihana kevätsää. Niin lämmin ja aurinkoinen,mutta sisällä mä pikkuisen kaikkee pientä olen puuhastellut. Tein mm. pari pääsiäispupua.

 

Tiimarin ohjeella puput askartelin. Kaunis tulppaanikimppu on vierailtani tälläviikolla saatu. Kiitos ystävät:)

 

Taas Hello kitty pipo. Vielä yhden poikien pipon pitäis jossain vaiheessa tehdä. Sitten pipotehdas saa jäädä tauolle ja teen jotain muuta.

 

Minua yhtämittaa ystäväni ovat muistaneet sairauteni aikana. Tässä taas joitan muistamisia. Viimeviikolla posti toi aivan ihanan kirjan: Hyvällä tuulella. Se kovasti lämmitti mieltäni! Toisen kirjan: Joka hetki ja joka päivä olen niinikään saanut jo tässä aikaisemmin ystävltä. Valitettavasti kuvasta ei kovin hyvin näy,mutta siinä on kaunis korukin,jonka sain ja sitten vielä tuo niin ihana Tilda-enkeli:) Kiitos,kiitos rakkaat ystäväni. Mä olen hämmentynyt,että kuinka minulle kaikkee lähettelette! Lähetän paljon halauksia teille ystäville ja myös toki jokaiselle lukijalleni. Mä ennen sairaalaan lähtöä varmaan maanantaiaamulla tulen vielä tänne postaamaan ja teitä ystäväiseni moikkaamaan. Kivaa viikonloppua!