Niin on intsu tänäiltana reissusta palannut kotiin. On se 400km autossa tullen mennen vaan niin pitkä matka ja kyllä nyt jo unikin maittais. Tyttären kanssa matkaan lähdimme tiistai-aamulla. Minä automatkat virkannut niitä mun verhoja ja tytär ajoi. Tullen mennen myös kävimme Tei -Tuvalla syömässä,on siinä hyvässä kohtaa puolessa välissä matkaa.

 

Olenhan tästä ennenkin kertonut. Aivan mahtavat buffet-pöydät kotiruokaa. Saa varoa,että ei syö itseään ähkyksi,niin että on aivan huono olo,kun tarjolla on niin monenlaista:)

Perillä sitten on mennyt lastenlasten touhuja katsellessa ja siinä hyörinässä aika. Lapsenlapset 5vee, 2vee je 1vee. Sellaista iloa ja kivaa vipinää ja vähän heitä saatiin kaitsea äitinsä ollessa asioilla.

Mulla sitten tietysti myös yksi reissun kohokohdista oli tämä.

 

Käynti Pohjoismaiden suurimmassa erikoislankojen liikkeessä Nordean Lankamaailmassa:) Herttileijaa miten paljon ihania ja erikoisia lankoja siellä on!!

 

Siellähän minun piti saada hypistellä yhtä ja toista tuota ja tätä. Oih,oih , minua vieläkin heikottaa:D

 

Niin,eikä se nyt aivan hypistelemiseksi jäänyt. Kyllä Intsulla vähän se mopo karkaili,niin että ei niitä ostoksia julkee tänne laittaa. Se on aivan isännän milenterveydellekin parempi:D Laitan ja kerron sitten sitä mukaa,kun niistä olen tehnyt. Siihen kyllä voi mennä aikaa:D

 

Tänään kotimatkalla poikkesimme tapamme mukaan Iittalan tehdasmyymälämiljöössä ja kävimme siellä sisäpihalla ihanissa vanhoissa taloissa,jotka ovat viehättäviä myymälöitä. Yhdessä kohtaa näin tään kauniin ihanan huovutetun kassin. Kuvassa näkyvät pyykkipojat eivät kuulu kassiin,ne roikkuvat jostain toisesta tuotteesta. Mutta kassi on upea ja tuo kolmiuloteinen kukka kassin kyljessä kruunaa sen. Kassin tekijä oli:Elina Salmi.

 

Jossain kohtaa näin keramiikkaakin ja sellaista siellä oli niin monimuotoisena esillä.

 

Paperinarusta tehty ja maalattu kukkasia. Paljonkin olisi ollut kuvaamisen aihetta monista eri paikoista,mutta aika laiskasti otin kuvia. Paitsi tietysti lapsista kaikenlaisia,mutta niitä mulla ei ole tapana tänne laittaa.

Oikein leppoisaa ja mukavaa huomista Kip-päivää ja muutenkin rentouttavaa viikonloppua.