Kiitos kaikille niin suuresti ilahduttavista kommenteista. Olen aina niin onnellinen ,kun kommentteja saan.

Eilen mä olen puuhaillut kaikenlaista tai ainahan mä jotain puuhaan,ellen sängyssä huilaile. Sain valmiiksi asti villahousut. Vaikka niin on hienoja aurinkoisia päiviä,niin silti on jo syytä valmistautua kylmiin ilmoihin.

 

willurit-normal.jpg

Näissä nyt ei ihmeempää ole. Siitä samasta Alize-langasta,josta tein villatakin aiemmin. Nyt samaan asuun villahousutkin,noin 2-vuotiaan kokoa.

Sitten mä pidin leipomispäivää.

 

kaakaom%C3%B6ykyt-normal.jpg

Ensin mä leivoin näitä kaakaomöykkyjä:DJoo,kaakaomöykyt näiden nimi on! Tosin se on itsekeksimä,arvasittekohan:D Itsekeksimä on ohjekin,enkä viitti sitä tähän laittaa. Niistä piti tulla hienoja juttuja,mutta kas kummaa,möykyksihän ne muotoutui:) Hyviä kyllä ovat.

 

mustipiiras-normal.jpg

Mustikkapiiras

2kananmunaa,1,5dl sokeria sekoitetaan. Lisätään 2dl maitoa ja 75g sulatettua voita. Lopuksi 3dl vehnäjauhoja,joihin on sekoitettu 2tl leivinjauhetta. Levitetään voideltuun piirasvuokaan. Päälle levitetään 3-4dl vaniljakiisseliä/vanukasta,jonka tein valmispussista. Lopuksi ripotellaan mustikat päälle ja vähän sokeria. Tämä vasta hyvää onkin. Oli illalla lapsia perheineen ja suurin osa tuli jo syötyä.

 

zuklismuf-normal.jpg

Sitten väkersin suklaamuffinsseja ja tietysti iänikuista pullaaa. Ei,tässä kaikki pullat ole..

 

pultsit-normal.jpg

Ei vielä tässäkään..

 

voipultsit-normal.jpg

Vaan tässä.

Rattoisaa pyhäpäivää sinne jokaiselle.T:Intsu