Mä olen niin iloinen kun  sain tälläkertaa kanavatyöni valmiiksi melko nopsaan ja vielä kehyksiinkin. Tälläinen siitä tuli.

 

Kuten olen aikasemmin kertonut,niin tyttäreni on tuonut tään minulle joskus Ruotsista. Varmaan yli 10v sitten. Vaikka heti tykkäsin mallista,niin en tiedä miksi se unohtui näin kauaksi aikaa. Nyt sitten varastoja penkoessani löysin tään aloittamattoman työn. Miellyin heti tähän ja mä olenkin tätä innolla pistellyt ja pistellyt ja tykkään tästä itse tosi paljon. Tätä oli kiva tehdä ja siihen vain yhä enempi innostuin työn edetessä.

 

Pikkuisen olen leiponut. Odotan huomenna vierastakin. Tosin nuo tee-leivän tapaiset on jo syötynä. Meillä kävi eilenkin porukkaa ja miehenikin kanssa niitä syötiin. Kakku on sitruunapiirakka. Suolaisempi piiras on taas semmonen "mitä kaapista löytyy"  piiras. Tavallinen piiraspohja . Täytteenä 1prk kermaviiliä,1prk raejuustoa,2 kananmunaa,paprikaa,kinkkua ja päälle juustoraastetta.