Ollaan tässä myöhemmin iltapäivällä reissuun lähdössä eteläiseen Suomeen tyttären perheen luokse. Tulinpa vielä jotain teille tarinoimaan ennen lähtöä ja sunnuntai-iltana kotiudumme.

Eilen oli nuorimman tyttären synttärit ja hän täytti 24v. Ajatella,mun vauva!! Minä kasasin hänelle synttäripakettiin yhtä ja toista ja tein hänelle vielä piponkin. Aika tavallisen vaan.


Oisko tää nyt sitten rinsessapipon tapainen. Ei mulla sen kummenpaa mallia,senkuin vain sovelsin mieleni mukaan. Kuvassa ei näy,mutta ensin neuloin mutaman kerroksen 2o,2n resoria ja sitten jatkoin pientä palmikkoneuletta. Lankana on Baby Ull kaksinkertaisena! Kuinkas muuten, kuin "vauvalle" babylangasta :D

Täytyyhän minun toki vanhempaakin tytärtä ajatella,kun sinne ollaan lähdössä ja hänelle vähän leivoin.


Tein taas kinkkupiirakkaa. Mulla on niin kiire,että tälläkertaa tein pohjat valmispussista. Pussissa on pohja-aineet ja lisätään vain haalea vesi. Täytteen sovelsin oman mielen mukaan mitä aineita kaapista sattui löytyä. Tähän tuli kinkkua,paprikaa,sieniä,juustoa ja kermaviiliä. Sitä en nyt vielä osaa sanoa,onko se hyvää,voi toivottavasti.


Sitten tein vielä pizzaa. Tämä samoin pohja valmispussista ja päällystä sovellettu niinikään kaapin löytöjen mukaan. Päällisen ensin kostutin ananasmehulla,sitten tomaattipyreen levitin. Taas,kinkkua,sieniä,paprikaa,tomaattia ja juustoraastetta päälle.


Kivat viikonloput jokaiselle! Niin ja kiitokset kommentoinneista,kannustuksesta,kaikista tsempeistä :D