Viikonloppu oli oikein mukava. Lauantaina minä eka kerran leikkauksen jälkeen ajoin autoa. Voi kuinka se tuntui pitkästä aikaa mukavalta:) Ajelin ja kävin katsomassa paikkakuntani kevätmarkkinoita. Ei siellä mitään ostettavaa ollut,mutta kunhan kävin siitä riemusta,että pääsin itsenäisesti liikkeelle:) Tosin sen reissun jälkeen piti kotona levätä.

Pikkuhiljaa käsitöitä teen ,kun ei tässä kovin paljon vielä voi touhuta. Tai saan mä jo touhuta,kunhan muistan,että painavia ei voi nostella,eikä ihan yltiöpäisesti itseäni rasittaa.

 

Nyt valmistui tälläinen pikkuinen takki. Laiskasti samalla kuviomallilla kuin mitä pipojakin olen tehnyt. Ihan joku outo puuvillalanka,jota minulla on muovikassillinen, jostain markkinoilta sen kassin olen kotiin raahannut. Lisäksi tuossa on resoriosuuksissa mukana ohuen ohut kimallelanka.

Virkistävää keväistä viikkoa!