Iloista ja kesäistä viikon alkua kaikille!

Mä olen ollut vähän väsähdyksissä,ei ole muka oikein käsityötäkään paljoa jaksanut/huvittanut tehdä. Joitakin koruja vähänkuin askartelin eilen.

 

puuhelmikoru-normal.jpg

Ensin tälläisen puuhelmikorun. Se on pikkuisen Taitokeskuksen mallia mukaellen,ei kuitenkaan aivan,vaan siitä vähän osviittaa ottaen.

 

kukkahelmi-normal.jpg

Toisen korun virkkasin ja tästä itse kovasti tykkään. Siinä on virkattu kukkanen,jossa helmi keskellä. Näin tälläisiä Sirpan, Silmukat solmussa-blogissa.

 

lankasotkuja-normal.jpg

Meillä oli taannoin yövieraita,silloinkun yo-juhlat olivat. Meillä on iso talo ja yläkerrassa sellainen kaksio,jonne tapaan yövieraita majoittaa nukkumaan. Yläkerrassa on mun lankavarastot,ompelukone,mallilehdet ym. Yksi pieni yövieraani,mummin prinsessainen luulisin, oli vähän hääräillyt keittiössä. Hän oli ottanut yhden pienen käsityökorini pöydälle,juuri sen missä oli kimalteleviakin lankoja. Hän on kuin mumminsa,rakastaa kimalletta. Ei tuossa lilassa koiranjärsimässä rasiassa lankoja ollut,mutta hän on sinnekin vähän laittanut. Saksetkin oli löytänyt!

 

kimallelanka-normal.jpg

Juuri kimallelankaan tietysti oli niitä käyttänyt:) Äitinsä,joka tätä luet,niin älä nyt ota tästä pulttia,sillä mua tää kovasti vaan hymyilyttää. Tyttäreni on kovin tarkka,kun he lähtevät,niin hän tarkoin siivoaa heidän jälkensä,mutta nytpä ei ollut huomannut keittiöön kurkistaa:)

 

suolaasalkkari-normal.jpg

Vanha suolasalkkarikin oli tarroin tuunattu:)

 

kenk%C3%A4ni%20mun-normal.jpg

Juu, kengistäni oli tehty näin hieno pyramidi:)

 

k%C3%A4slaukku-normal.jpg

Tältä pieneltä tytöltä sain tuliaisiksi näin hienon käsilaukun. Kyllä mun nyt kelpaa kesäkassin kanssa torille mennä,kuin täti Moonika konsanaan:D