Pitkästä aikaa istahdin päivittämään blogia. Kesäiset päivät ovat menneet nopeesti. Missään ei ole kuljettu,kotosalla enimmäkseen ja silti aika vain on karannut jonnekin. Kyllä mä jonkun verran olen tehnyt käsitöitä. Tälläkertaa esittelen keppihevosen,jonka yhdelle pikkulikalle tein lahjaksi. Hän niin rakastaa hevosia,sekä oikeita,että noita keppareita. Hänellä on sellainen aitaus keppareille ja esteratakin,jossa on kiva keppareilla kirmata.

 

hepokatti.jpg

hepo%20takss.jpg

Kuvat vaan ovat tosi huoneja,heilahtaneitakin,mutta kun mulla ei ole enää tuota kepparia kotona,niin en voinut ottaa kuvaussessiota uusiksi. Mä paksulla langalla virkkasin puolipylväillä tuon pään. Oli mulla ohjekin,mutta niinkuin yleensä aina,enhän mä kyennyt ohjetta noudattaa. Tein summan mutikassa:) Jostain jämälangasta harja. Sillä on punainen rusettikin keskellä päätä,vaikka kuvasta huonosti näkyy. Silmät napeista ja pesukoneessa huovutetut helmet kaulassa. Siis pyöreitä huopapalloja,joiden välissä on aina "oikea" helmi. Lahja oli niin mieluinen,että tyttö aivan hyppi ja pomppi ja silmät sädehti. Minäkin tulin niin hyvälle mielelle.

Sitten puutarhan kukkasia. Osa kuvista on tuoreita ja joku kuva aikaisemmin napsittuja.

daalit.jpg

dahhhlia.jpg

pionit.jpg

oranssinen.jpg

salviaa.jpg

valkolintu.jpg

miljoonakello.jpg

liljakukat.jpg

duusut.jpg

neilikkaduuuusut.jpg

Oikein hyvää jatkoa elokuulle ja lämpimiä kesäpäiviä jokaiselle.

Kiitoksin:Intsu