Jouluun on enää viikko. Mulla melkein on joulu laitettuna,sen mitä laitan. Jotain hyvää ehkä leivon ja jonkun paketin täytyy vielä kääräistä. Tänävuonna en taida jaksaa postitella edes joulukorttia,mä kaikille sukulaisille/tutuilleni toivottelen tään postauksen myötä Hyvää Joulua! Mun kipeä käsi ei jaksa kirjoitella. Tänä aikana meille ei taida ketään tulla joulun viettoon. Voipi olla,että me kaksi vanhaa varista täällä vain hissutellaan jolulun yli. Teen ehkä kässyjä,luetaan,haudoilla käydään ja syödään hyvin.

Vielä yhdet lasten sukat sain valmiiksi joulupukin matkaan.

 

Kettusukat.jpg

Mulla ei ollut tarkkaa mallia. Osviittaa vain otin netin syövereistä näkemistäni kettusukista.

Joulukoristeita olen nyt loppujen lopuksi laittanut aika paljonkin ympäri huushollia. Minä en tykkää mistään minimaalisesta,kuten olette huomanneet. Kaikenlaisia esineitä pitää olla paljon,että viihtyy ja on katseltavaa.

 

tontut.jpg

Tontut hypplehtivät peilin luo. Ne näyttävät hieman nolostuneilta,kun pariskunta siinä niin pussailee..

 

joululautanen.jpg

Ei kuuseen kaikki palllot mahtuneet,niin laitoin ne tarjoiluvadille.

 

huopaenkku.jpg

Enkeleitä tietysti on joka puolella.

piironginp%C3%A4%C3%A4llys.jpg

Samoin seimiasetelmia ja valoja on paljon joka puolella,vaikka niitä en nyt kuvannut,koska ei ne kuvissa näytä niin hienoilta.

 

seimi.jpg

Tästä seimiasetelmasta tykkään aivan erikoisesti. Tässä on jotain suloisen ihanaa. Pieni lammaskin tullut Jeesus-lasta katsomaan.

 

lumisade%20enkku.jpg

Koristeista rakkain on tämä,jonka Taivaan kotiin lähtenyt Lauri-poika on vuosia,vuosia sitten valinnut mulle lahjaksi. Tiesi mummin tykkäävän enkeleistä.

 

joulukuusi.jpg

Tään postauksen myötä jään joululomalle ja palaan tänne taas joskus joulun jälkeen.

Keskellä arjen uudastuksen joulua etsin sydämeen.

Tahtoisin kuulla jälleen enkelin laulun vaienneen.

Jossain tiedän laulun tuovan Taivaan tänne turhuuteen. 

Tahtosin löytää joulun rauhan aikaan raskaaseen.

Saavu nyt Jeesus meidän luo,

silloin on oikea joulu.

Toivotan ihan jokaiselle Rauhaisaa ja Siunattua Jeesuksen syntymäjuhlaa!

Kaikesta kiittäen:Intsu