Ikkunastani näkyy kovin talvinen maisema. taas on lunta satanut ja sataa nytkin. Mieheni tapaa sanoa,että uusi lumi on vanhan lumen surma. Minä vain ihmettelen,että kuinka paljon ja kuinka moneen kertaan sitä uutta lunta pitää sataa ennenkuin on vanhan lumen surma!?

Olen vähän työskennellyt helmien parissa ja tässä tuloksia.

 

Tarvittiin muutamia erilaisia helmiä,pieniä renkaita,korupiikki ja korulukkokin ja tämmöset helmet niistä aineksissta syntyi. Mulla pitää kaulakoru olla vähän pidempi,kun olen niin paksukaulainen,että jos on lyhyet helmet,niin näyttää kuin olisin kuristumassa niihin:D

 

Samaan syssyyn,innostuksen vallassa tein toisetkin. Niistä tuli tälläiset,hieman kevyemmät.

 

Tää sen sijaan on mun eka pläkkityö. Kaarakassa tehtiin ja tää on tälläinen koristeoksa. Sen voi laittaa vaikka terassille roikkumaan. Se vähän hakee vielä paikkaansa mihin se lopuksi päätyy. Metallilevystä leikkasin tuommosia lehtiä. Vasaralla paukuttelin ne tuollatavalla vähän lommoisiksi ja sitten tuommoseen rautalankaan lehdet kiinnitin pienistä reiistä.

 

Olen saanut Lankapirtin Matleenalta tämän kivan mieltä lämmittävän tunnustuksen. Kaunis kiitos Sinulle Matleena! Tätä saisi jakaa eteenpäin,mutta koskapa mä olen niin tavattoman laiska ja muutenkin on vaikea valita lukemattomista ihanista blogeista kenelle tämän antaisin,niin päätin ,että sinä jolla on oma blogi ja käyt tätä postausta lukemassa,niin ole hyvä ja ota mukaasi:)

 

Lopuksi vielä näytän miten kaunis kukka pöydälläni on. Yhtenä päivänä,kun tulin iltasella Kaarakasta kotiini,niin kukkakaupan lähetti oli tuonut Ystäväni lähettämän ihanan kukkasen. Eikö olekin kaunis. Kiitos Sinulle Ystäväiseni!