Eilen oli täällä kova ukonilma ja aina se minua vähän pelottaa. Ja näin kyllä paloautonkin menevän sitten kovaa vauhtia. Mihin lie salama iskenyt tehden tulipalon.

Mä olen vaan taas jotain pientä väkertänyt.

 

tuoksuaa-normal.jpg

Tälläiset tuoksupussukat virkkailin. Sain taas yhden jämälangan menemään lopuun. Mulla on pikkupussukoissa laventelin tuoksua. Ne noitten sisään ja vähän laventelin pussukkaa avasin,niin leviää kiva tuoksu. Toisen tuoksupussin laitoin eteisen naulakkoon ja toisen liinavaatekaappiin.

 

bionit-normal.jpg

Puutarhassa  käyskentelin ja kuvasin. Juuri ennen sitä ukonilmaa. Pionit ovat avanneet kukintojaan ja nuppujakin vielä on paljon.

 

jellonaskita-normal.jpg

Leijonnankita on yksi minun suosikkejani ja kovasti sekin kukkii.

 

Alpit-normal.jpg

Tarha-alpeja on valtavasti,vaikka ei keltaisen värinen kukka olekaan minun suosikkejani,mutta "antaa kaikkien kukkien kukkia".

 

Airin%20oma-normal.jpg

Angervojakin on monenmoisia ja tässä on yksi suosikkini angervojen joukosta. Ystävältäni olen vuosia sitten pienen alun saanut ja se on kasvanut ja kasvanut.

 

ankero-normal.jpg

Tämänkin toisenlaisen angervon olen aikoja sitten saanut pienenä alkuna. Nyt jo edesmenneeltä ystävältäni. Se kukkii meidän takkahuoneen ikkunan edustalla antaen näkösuojaa ja on kivan näköinen sisätiloistakin katsottuna.

 

duusu-normal.jpg

Ruusutkin ovat kauniisti avanneet kukintojaan.

 

balava-normal.jpg

Juu,ja rakkauskin on meillä näin palavaa:)

Rentouttavaa viikonloppua!

T:Intsu