Minä tietenkin reissulla bussimatkat neuloin vimmatusti. Yksi kanssamatkaaja sanoi,että kyllä teillä ei tarvi kutomakonetta ostaa äitienpäivälahjaksi,kun sellainen on omasta takaa. Minä sanoin,että olen mä sen sijaan kerran saanut äitienpäivälahjaksi kaivinkoneen:D Olen voinut siitä mainitakkin täällä. Tai ainakin se nimettiin mun äitienpäivälahjaksi. Juu... olen vähän ajatellut,että kun se on mun kone,niin virkkaisko siihen pitsiverhot ikkunoihin...:) Varsinkin nyt kun reissulla ainakin näin malleja pitseistä:D No joo,yhdet miesten sukat valmistui matkalla.

 

Perus miesten sukat Maija-langasta.

 

Sitten matkalla takaisin tullessa neuloin nää lapsosen lapaset. Karnaluksista ostetusta langasta,jonka nimi Bigger Scholler, 100% villa. Kotona nää sitten vaan viimeistelin. Päällä on pikkupalmikkoa,mutta ei se erotu kuvassa näin kirjavasta langasta.

 

Laitetaan nyt tää myssykkäkin tähän ,kun sain sen valmiiksi,vaikka tään teinkin kotona. Lankana on seiskaveikkaa ja sitten Silje kaksinkertaisena.

 

Sitten niihin ostoksiin. Tässä on kaikki langat,jotka ostin. Eikös ole aika vähän. Se on suhteellinen käsite tietenkin. Vähän,jos vertaa mitkä määrät oli valittavana,mutta paljon,jos vertaa mitkä määrät jo on kotona lankoja:)

 

Sitten tälläiset verhojen tupsukat.

 

Yksi suloinen ristipistotyö.

 

Pikkulaukkujen kahvat.

 

Nämä ovat tuttipussukoita. Näitä olisin tarvinnut monta kertaa,mutta en ole täältä löytänyt. Olen joskus yhdelle lapsenlapselleni tehnyt tuttipussukan ja se oli kätevä kuulema. Aina laukussakin ovat tutit tallella ja puhtaina. Näihin kirjaillaan ristipistoin nallen kuvat.

 

Vielä löysin tälläisen kirjan,jossa on malleja Muhu-kirjonnasta. Oih,oih,vielä joskus menen uudelleenkin Karnaluksiin. Nyt vasta kotona pystyis vähän ajatella paremmin mitä vois ostaa,kun on kerran käynyt.

Ai niin ,ostin mä vielä vähän jotain pikku juttuja,mutta ne ovat joulupukin salaisuuksia:)