Terveiset talven keskeltä! Meille on satanut jonkin verran lunta ja pakkasta on just nyt -13 ast. Tosi kylmältä tuntuu ennenkuin taas tottuu.

 

Tiinaliina.jpg

Mä joululahjaksi näpersin tämmösen liinan. Ja heti kun sen sain valmiiksi,niin joku tonttu tässä pyörähti ja kiireesti otti sen kainaloonsa ja lähti matkoihinsa:)

 

kukkivaliina.jpg

l%C3%A4%C3%A4%C3%A4hi.jpg

Pari lähikuvaa liinasta. Voi että mä tykkäsin tätä tehdä. Kirjonta,kanavatyöt,mosaiikit ja virkkaukset ovat minun lemppareita. Vaikka kyllä mä neulonkin,ei siinä mitään,mutta en niin innolla kuin yllämainittuja.

 

Malala.jpg

Lueskellutkin olen pyhinä. Viimeksi luin tämän tosikertomuksen. Tarina sijoittuu pääosaltaan Pakistaniin. Mielenkiintoista lukea Pakistanistakin. Malala,tuo urhea nuori tyttö asettui rohkeasti vastustamaan Talebaanien hirmuhallintoa ja kaikkensa koetti edistää rauhaa ja myös tyttöjen oikeuksia. Hän sai 16-vuotiaana Nobelin rauhanpalkinnonkin vuonna 2014.

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu