Viimeksi kun olin naapurikaupungissa,niin hain Eurokankaasta palan vaaleanpunaista organzaa. Sen kimpussa olen sitten askarrellut koko eilisen illan.

 

rimpsui-normal.jpg

Tein tälläisen kukkaköynnöksen.

 

l%C3%A4hirimp.-normal.jpg

Organzasta leikattiin pyörylöitä kolmea eri kokoa. Sitten leikkasin kuhunkin viisi viiltoa reunasta keskusta kohti. Seuravaksi tuikkukyntilän alla varovasti lämmittelin reunoja,että reunat käpristyi. Virkkasin valkoisesta Kotiväki-langasta pitkän ketjusilmukkaketjun ,oiskohan jotain 2m40cm. (tietysti riippuu minkä mittaisen itse haluaa). Sitten kolme eri kokoista kukkaa päällekkäin,suurin alle ja ompelin helmen keskelle ja samalla kiinnitin kukan ketjuun.

 

rimpikkuna-normal.jpg

Minä laitoin sen makuuhuoneen ikkunaan,mutta eihän mun kameralla ja taidoillakaan siitä saanut kunnon kuvaa. Luonnossa se on kyllä hyvän näköinen. Malli on Kaunis pieni elämä blogin Annelta. Kiitos Anne ihanasta mallista!

 

Talo%20ja%20koti-normal.jpg

Minä nimittäin ostin yhtenä päivänä irtonumerolehden Talo ja Koti ja siinä oli aiemmin ilmestynyt numero kylkiäisenä. Sieltähän mallin bongasin,kun Annella on siellä oma käsityö/askartelupalsta. Mä en ole ennen tuohon lehteen tutustunutkaan ja voi kuinka mä innostuin. Ehdottomasti tään lehden pitää saada tilattua itselle. Lehdessä on sisustusta, käsitöitä ,ruuanlaittoa,leivontaa ja asiaa kukkasista,eli kaikkee sitä mitä mä harrastan. Kummallista,kun sisustusjutut eivät olleet ollenkaan minun näköisiä ja silti tuo lehti on tavattoman inspiroiva!

Kiitos käynnistä!