Minä olen jo pitkään haaveillut uudesta ompelukoneesta. Piti vähän miestänikin puhua ympäri,että voisin sellaisen ostaa.

 

Tässä se nyt sitten on. Siinä ei ole mitään ylimääräisiä hienouksia. On kaikki mitä minä koneelta edellytän ,suora ommel,siksak,jousteet ja erittäin hyvä napinläpitekniikka. Helppokäyttöinen ja esim automaattinen langan neulaan pujotus,jota minä vanhojen silmieni kanssa arvostan:) Hyvä peruskone ja kyllä mä tästä tykkään. Näin vaan minä olen jo ostanut itselleni äitienpäivälahjan:)

 

Vähäsen olen koneella jo koettanut ommella. Mm. tälläisen oloasun surautin pikku pirpanalle.

 

Näin äitienpäivän läheisyydessä monenlaiset mietteet äitiydestä taas ovat minut vallanneet. Minä lapsesta asti haaveilin tulla äidiksi ja saavani ison perheen. Minulla on ollut onni myös saada se. Minulla oli ruusunpunaisia haaveita äitiydestä,miten minä lapsiani hellästi hoivaan ja rakastan ja kaikki menee hyvin. No elämä ei ole oikeasti aina ruusunpunaista. On ollut lasteni kanssa helliä,hienoja hetkiä,ihania aikoja,mutta niin monesti olen kokenut myös riittämättömyyteni äitinä. Olen ollut väsynyt,pinnakin on palanut monen monta kertaa,olen tehnyt väärin ,paljon virheitä ja minulla on  lapsiltani paljon anteeksikin pyydettävää. Voi anteeksi rakkaat lapseni virheeni ja puutteeni! Tämän nykypäivän tietämykseni ja kokemukseni mukaan tekisin monen asian toisin. Mutta lapsuudesta ei saa enää uusintaa. Se on jokaisen lapsen kohdalla ainutlaatuinen ohikiitävä aika. Kuitenkin jokainen lapseni on löytänyt oman paikkansa elämässä ja minusta huolimatta heistä on tullut ihania ja fiksuja aikuisia joista jokaisesta saan ollea ylpeä,kiitollinen ja onnellinen.

 

Tämän vierailta saamani kukkakimpun myötä haluan toivottaa jokaiselle äidillle,oletpa sitten biologinen äiti,adoptioäiti,sijaisäiti ja myös sinulle jonka lapsi/lapset ovat Taivaan Kodissa ja sinullekkin joka odotat ensimmäistäsi ja myös kaikenlaisille mummuille oikein suloista äitienpäivää ja paljon helliä halauksia!

t.Intsu