Taannoisella Viron reissulla minulla tietysti oli käsityö mukana. Matkalla paljon aikaa tehdä. Yleensä käsityönä on joku  helppo ja yksinkertainen,että se sujuis matkalla jouhevasti. Vaan nyt oli tosi suuri ja haastava työ mukana. Nimittäin tää,joka on jo valmiina tauluna ja saajansa seinällä:)


Joo,kuka muu oliskaan näin hullu,että ottais bussimatkalle näin suuren ja vaikeankin työn ja ahtaassa tilassa tekisi tullen mennen 5t bussissa ja tietysti hiukan Virossa hotellissakin iltasella jonkun kerroksen.  Ja mä olin kipeekin,yskin koko ajan ja olo oli huono. Koen,että ylitin itseni,kun silti koko ajan tein.Mulla oli edellisreissulla mukana harmaa villasukantekele ja kaikki kävi kysymässä mitä teet, niin mua alkas ärsyttämään,että sukkaa. Tuntui,että enkö mä mitään muuta saa aikaiseksi kuin tavis sukkaa. Toki sukat tarpeellisia on ja niissä on niin kauniita mallejakin,mutta kun mulla oli silloin tekeillä niin tavallinen harmaa sukka. No nyt oli haastetta,koska työ oli aivan liian suuri tehtäväksi niin ahtaassa paikassa ja joka rivi mallista piti erikseen katsoa erilaisuutensa vuoksi. Tämän koko on valmiina: 160cm leveä ja 1m korkea. Mä en ole tätä kotona tehnyt kuin muutaman rivin aloitusta ja lopetusta,kaikki muu syntyi matkalla ja nyt olen itsekin tosi tyytyväinen ,kun sain sen tehtyä. Lankana on Kotiväki ja 1,6mm koukulla suihkin ja lankaakin kului 600g.
Enkeleitä sinunkin viikonloppuusi.
Toivottelee:Intsu