Asioille olen pikapuoliin lähdössä. Ai minneköhän? Sukulaispojalle vien kihlalahjan,käyn pankilla viemässä yrityksen papereita,kaupassa pitää käydä ja sit vielä sairaalan korvapolilla. Jossain raossa pitää ehtiä kotiin keittämään ja sit illaksi pesisotteluun.
Mulla on vanha koristetyynyn malli,jonka nyt esittelen.
819071.jpg
Oli vähän virhe kuvata tummanvihreällä sohvalla,kun tuli niin tumma kuva,mutta en viitsi uusiksikaan ottaa Mä olen tälläisiä tyynyjä virkannut lahjaksi mm.edesmenneille,äidilleni,sekä anopille ja joillekin sukulaisilleni. Tässä minun omani. Mallin lainasin jostain vanhasta kirjaston virkkaus lehdestä
819072.jpg

Sitten mun täytyy myös laittaa pari kukkakuvaa puutarhasta. Olen niin iloinen,kun viimeinkin suuren piharemontin jälkeen pikkuhiljaa puutarha alkaa muotoutua.
801179.jpg
Etupihan kukka-alueen ruusuja. Itseasiassa mulla on muuallakin ruusuja aika paljonkin ja ne kaikki ovat ihanasti kukassa just nyt.
801180.jpg
Liljojakin on paljon kaiken värisiä. mä tykkään itse eniten näistä vaaleanpunaisista.
801178.jpg
Lopuksi vielä vähän väriminttua.