Olen neulonut ja virkkaillut ja ristipistoillut kaikenlaista. Nyt on ehkä vähän liian monta työtä kesken,joten nyt pitää saada entiset valmiiksi ennen uusien aloituksia. Kyllä ne kaikki aikanaan sitten valmistuu. Nyt on tullut valmiiksi tää.

 

Lapsen villatakki ja oma malli. Kuvasta ei niin näy,mutta siinä on joka 10. kerros reikäneulekerros. Lankana se Viking Froya mikä oli edellisissä junasukissakin.

 

Sitten minä otin ja tempaisin ja hain viimeinkin tään pihapatsaan,vaikka se onkin mansikkatyttö ja nyt on syksy. Onpa ensikesää varten valmiina. Pitkään olen sitä hypännyt yhdessä kaupassa katsomassa,mutta on ollut minusta liian kallis. Niinpä mä olen odottanut,että kun syyspuoleen myydään puoleen hintaan pihapatsaita ja muitakin puutarhajuttuja alennuksella. Nyt sitten ystäväni puutarhan innoittamana hain tämän ja tykkään tästä kovasti:)

 

Lopuksi kuvaa ihanasti marjaisasta pihlajasta. Itseasiassa tämä on naapurin pihalla,mutta meidän pihalle asti tuo lehvästö yltää ja saamme mekin näin nauttia kauniista pihlajasta.