Olein niin iloinen,kun ainakin pahin flunssavaihe on ohi. Vähän on enää jäljellä pientä yskää ja nuhaa. Ilmatkin jo ovat lauhtuneet ja aurinko paistelee jo korkealta iloisesti kevättä luvaten:)

Mulla on menossa isoja käsitöitä,joten ne ovat vielä pitkään keskeneräisinä. Mm. tämä.

 

On tähän jo paaaaaljon pistoja tullut,mutta niin valtavasti on vielä pisteltävääkin. Lankakasakin on vieressä iso.

 

Kyllä mä illalla taas koetin yhden sytomyssykän tehdä. No,tämmönen nyt tuli. Virkkaamalla nyt kumminkin tein ja lankana Merssi. Tää myssy menee Etelä-Pohjanmaan keskusssairaalaan Seinäjoelle.Seinäjoen Seudun Tikkuajilla on kamppanja myöskin,että teemme sairaalaan sytostaattihoitojen vuoksi hiuksensa menettäneille naisille myssyjä. Koetamme näin tsempata kanssasisaria. Tähän meidän alueen tempaukseen osallistuu myös Kauhavan Kangas-Aitan Käsityöklubi ja Seinäjoelta Kaarakan talon porukkakin. Alunalkaenhan tään kamppanjan ovat laittaneet alulle Oulun seudulta Seijasisko,Seijasiskon neule ja matka-blogista,sekä Matleena;Lankapirtti-blogista. Tähän meidänkin alueen tempaukseen saa tietysti osallistua kuka vaan,vaikka ei noissa neuletapaamisissa kävisikään.

 

Sitten minulle on taas postipoika tuonut ihanaa postia! Voitin Pappilan hätävara kokkaa-blogin arvonnassa ja Mama lähetti minulle näin upean palkinnon! Sydämen muotoinen irtopohjavuoka. A`vot,kunhan pääsen siihen hyydykekakkua kokeilemaan! Paketissa oli kortti ja kaunis liinanen,sitä vois käyttää leivinliinanakin,jos malttaa,kun on niin kaunis. Kiitos Mama!

 

Sen lisäksi,että voitin Maman arvonnassa,sain vielä häneltä tämän tunnustuksen. Voi kyllä mä olen otettu,kiitos,kiitos!

 

Mä saan jakaa tään eteenpäin ja tosi vaikea päättää kenelle sen annan. Valittava on,niin tälläkertaa jaan tämän:

Eilan käsityöt-blogin Eilalle

Pukkiojen polut-blogin Hilkalle

Tarinoita ryytimaan reunalta:Palava lanka ja poriseva pata-blogin Minnalle

Heille ja kaikille muillekin blogissani kävijöille aurinkoista viikonloppua!