Lauantaina pääsen häihin. Veljeni toisella pojalla on häät. Minä olen hänen ainut täti isänsä puolelta. Tälläiset ilojuhlat ovat tosi mukavia. Tälle kyseiselle nuorelle parillehan minä tään taulun tein,joka nyt on aivan valmis ja kehyksissä.

 

Tälläinen siitä tuli. Kuva ja kuvan laatu ei ole paras mahdollinen. Täytyy olla kamerassa vika,kuinka se nyt kuvaajassa olisi....:D Oli vaikea saada kuvattua,kun tuossa on himmennetty lasi päällä ja se kiilti moneen laihin,joten piti viistosti sivusta yrittää. Ei siltikään hyvä tullut,vaan kyllä se on luonnossa paljon paremman näköinen. Suuri työ oli,suurempi kuin ensin ajattelinkaan. Uskallan tään näyttää täällä,kun luulen että ei tää nuoripari käy mun blogissa ja ei taatusti tälläviikolla,kun on hääkiireet heillä. Muut sukulaiset sitten ymmärtävät olla tästä hiljaa :D

 

Sitä yhdeksättä lastenlasta yhä odotellaan. Alkaa olla pari viikkoo myöhässä ja vauva on suuri koltaan. Minä olen kovin huolestunut. Siksi pyydänkin rukousapua. Te jotka osaatte rukoilla,niin laittakaa kanssani käsiä ristiin ja pyydetään Taivaan Isän apua. Kiitos!