Olen ollut kahtena iltana peräkkäin,eilen,sekä maanantaina, pesisotteluja katsomassa. Minulla tietysti käsityö mukana. Toisena iltana neuloin toisen sukan ja toisena toisen. Otteluissa tuli vielä voitot molempina iltoina oman paikkakuntani hyväksi.



Tälläiset sukat tuli.  Lankana seiskaveikka ja nämä ovat lapsen sukat. Noin 30.nen  numeroiseen jalkaan.


Eilen päivällä leivoin myös jotain. Tää on mustikkapiiras ja mulla on eka kertaa käytössä uusi vuoka. Sain tämän  Villeroy& Boch.in  vanhimmalta tyttäreltä lahjaksi. Tietää,että tykkään Villeroysta.
MUSTIKKAPIIRAS
1 kananmuna ja idl sokeria sekoitetaan hyvin. Ei tarvi vatkata. Lisätään 2dl maitoa. Sitten jahot 3dl,joihin on sekoitettu 2tl leivinjauhetta. Lopuksi 75g voisulaa. Taikana laitetaan voideltuun vuokaan. Päälle levitetään 2dl valmista vaniljarahkaa. Sitten ripotellaan mustikoita ja pinnalle vielä sokeria. Paistetaan 200 ast uunissa kypsäksi. Sen jälkeen vain nauttimaan:)


Mandrariinikakku. Luulen,että ohje löytyy jostain sivupalkista.



No eihän sellaista leipomuspäivää ole,etteikö mun tarvis tehdä pullaa ja pullaa. Nämä ovat epämuotoisia voisilmäpullia:)
Olin suunnitellut,että illalla vähän menen puutarhaan kitkemään rikkaruohoja,mutta leipomusten ja pesisottelun jälkeen oli voimat pois. Kotona vähän iltakahvit keittelin,hiukan käsityön tekoa ja aikaisin unten maille:)