Kun olin lapsi,niin meilläpäin ainakin sanottiin,että jos kaiken aikaa kulkee jossakin,eikä ole paljoa kotona,niin on kyläluuta. En ole aikoihin kuullut sitä nimitystä,en tiedä onko se vielä käytössä. Minä olen tainnut tälläviikolla olla sellainen. Mutta katsotaanpa ensin pieni valmistunut kässy.

 

Suville.jpg

Eräälle henkilölle pyynnöstä tikuttelin aivan tavissukat seiskaveikan  syksyn uutuusväristä.

Sitten siitä kulkemisesta. Jos pyhästä asti ajattelen tätä viikkoa,niin joka päivä mä olen hypännyt jossain. Pyhänä tietysti yhdessä puolisoni kanssa olimme seurakuntani Jumalanpalveluksessa. Maanantaina mulla oli aika naapurikaupunkiin verisuonikirurgille tuosta niin pahoin turvonneesta jalastani. Olen luullut,että se on verenkiertohäiriö,mutta kun tutkittiin,niin vika ei ollutkaan siinä,vaan diagnoosi oli imunestekierron vakava häiriö. Mulle laitettiin aika vetämään sairaalan polille. Kun kutsu tulee,niin sen näkee sitten mitä siitä seuraa.

 

Marttojen.jpg

marttapeitto.jpg

Saman päivän iltana menin Martta-iltaan. Sinne ahkerat naiset olivat tehneet sytomyssyjä ja vauvan peittoja.

Myssyt luovutetaan Seinäjoen sairaalaan ja peitot Helsingin uuteen lastensairaalaan.

 

sis%C3%A4%C3%A4ntulo.jpg

Tiistaina kävin Kaarakassa Siellä oli tämmönen sisääntulo.

 

huopavalot.jpg

huopakoriste.jpg

makraa.jpg

Muutaman kuvan napsin sieltäkin.

Tuo valosarja mitkä ovat tehdyt huopakukkasiin on aika kiva. Siellä ei niin kovin uutuksia mielestäni ole,kun on siellä kulkenut kauan,niin pakostakin samoja aiheita tulee. En ole ottanut sieltä nyt mitään kurssia.

 

pesis.jpg

kotipes%C3%A4.jpg

Keskiviikkoiltana istuin pesiskatsomossa. Siellä piti kovasti jännittää ja niukin naukin voitettiin:)

 

lasinpalat.jpg

Eilen päivällä kävin tuossa Patruunagalleriassa katsomassa Suomen Laisiteiteilijat ry.n näyttelyn. ooh,ohh kun oli upeita töitä.

lasitaulut.jpg

lasijeesus.jpg

lasikoriste.jpglasilamppu.jpglasiverkossa.jpg

Nuo edelläolevat ja paljon,paljon muitakin töitä oli,mutta tuossa nyt muutama makupala teillekin. Sitten illalla olin vielä Seinäjoen Tikkuajissa ja meillä oli niin hauskaa.

Tänään tään kyläluudan pitäis ottaa imuri käteen ja siivota ja muutenkin keskittyä kotihommiin. Huomenna on meno 85v-synttäreille,mutta ensiviikolla ei ole tiedossa kuin yksi meno. Ainakaan vielä.....

Rentouttavaa viikonloppua ja kiitoksin:Intsu