Iloisella mielellä olen viikkoa aloittamassa. Hetkisen ehdin päivittää blogia ennenkuin pieni pojanpoikani tuodaan yhdeksän maissa hoitoon. Hyvä että tänään ei ollut niin anivarhainen tää mun työaika,niin saa vähän reissusta palautua. Ainahan sitä reissussa vähän väsyykin,vaikka ois miten mukavaa tahansa.

Matkakäsityönä tein lapaset sille nuorimmalle tyttärelleni. Samaa sarjaa kuin hänen synttäriksi tekemäni pipo.

 

Tälläiset rinsessan näköiset lapaset. Edelleen siitä vauvalangasta:D Nämä tikuttelin automatkalla. Ois autossa ollut aikaa vielä tehdä muutakin,mutta en vain enempää viitsinyt! Perillä en ehtinyt käsitöitä tehdä. Lastenlasten kanssa leikin ja vävyn ja lasten kanssa käytiin kaupungilla! Isäntä jäi tyttäreini kanssa siellä kotimieheksi ja kaupungille lähdettiin vävy,lapset ja minä. Ajatelkaa miten ihana vävy minulla onkaan,kun hän ihan varta vasten lähti minua kuskaamaan Menitaan !!

 

Tässä ihan vähäsen kuvaa heidän ihanuuksista. Siellä oli vaikka mitä lankoja.

 

Oma huoneensa oli kirjailtaville/ristipistotöille. Oi,oi kuinka mä olisin vaikka muuttanut asumaan sinne :D

 

Ja lisää lankoja. Kyllä mä siellä hypistelin vähän joka hyllystä! Katselin ja ihastelin. Niin no,kyllä mä tietysti jotain ostinkin... Ihan vähän vaan Silmänisku

 

Tässä lankasaalis. Kaksi isoa vyyhtiä valkoista Merinosilkkiä. Muotoutunee joskus huiveiksi. Kuusi kerää Limone puuvillalankaa. Yksi luonnovaalea Sisu Glitter ja muutama muliinilanka. Niin ja sitten...

 

Tuli vielä ostettua kirjailtava kaitaliina,ristipistoiltava liina ja kahvikuppi-ristipistotaulu. Ja edelleen.....

 

Pari ristipistojen mallilehtistä. Enkös mä pysynyt melkein kohtuudessa osotksieni kanssa :D Muihin lankakauppoihin mä en uskaltanut mennä ja sitäpaitsi rahapussille ei tehnyt hyvää nämäkään,se alkoi jo vaikeroida ja valittaa :D

Sittenkun kerran reissussa olin,niin reissussa otetaan kuvia aina nähtävyyksistä,niin otin minäkin yhden kuvan!

Tästä kirkosta! Mahtaa olla kaunis sisältä,enpä ole koskaan käynyt. Ei myt kerrota kenellekään,että tästä tuli siksi kuva,kun se näkyi siihen Menitan kadulle :D Siinä ne mun nähtävyyksien bongailut!! Sitten mulla on vielä yksi juttu.

 

Nimittäin tään ihanan tunnustuksen sain Jaanalta! Kiitos,kiitos Jaana! Minähän menin ihan hämilleni,kuinka minulle....! Mun tulisi jakaa tätä tunnustusta eteenpäin,vaan enhän minä osaa nimeteä teistä muutamaa,vaan minä ojennan sen teille jokaiselle,jotka mun blogissa käytte ja joilla myös oma blogi on. Kaikkihan ne ovat tyylikkäitä,ihania blogeja ja olette niin useasti päivääni piristäneet,rohkaisseet ja kannustaneet . Saatte ottaa tään tästä omaan blogiinne,jos haluatte. Olkaa hyvä,kiitoksin Intsu.