enkkuyst..jpg

Ulkona on kunnon talvi. Meidän mittari näyttää -8 ast. Eilen illalla oli -12 ast. Kävin eilen naapurikaupungissa asioilla. Mulla oli yks lääkärikäyntikin. Ihan näitä mun perusjuttuja ja lääkitystä tarkastettiin. Samalla reissulla hain yhdestä pikkukahvilasta miehelleni kaksi suurta kulhollista piimävelliä. Hänen suurinta herkkua ja mun inhokki. Siksi sitä en itse halua keittääkään,kun inhoan sitä niin paljon. Mieheni syö sitä niin suurella halulla,että aivan meinaa itsensä halkaista:)

 

eetun%20vauva.jpg

Sitten on tullut tehtyä isoäidin neliöistä vauvalle peitto. Vauvalle josta tulee eka meidän neljättä polvea. Taas minun tittelikin muuttuu,olenko mä tosiaan sitten isoisoäiti,vai mikä! Varmaan harvemmalla ikäiselläni on lapsia neljännessä polvessa. Mutta mä olenkin nuorena aloittanut. Ensimmäiseni sain 17-vuotiaana. Mummiksi tulin 38v ja nyt kuusikymppisenä tulee jo neljäs polvi.

 

peiton%20vuori.jpg

Ompelin peittoon myös vuorin.

 

ompelukset.jpg

Samalla kun koneen ääressä istuin,niin lyhensin miehelleni kolmet työhousujen puntit. Mietin taas ommellessa,että voi miten ompeleminenkin on kivaa,että miksi en ompele enempi. Mutta on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä,ettei välillä tahdo tietää mihin ryhtyis.

Mukavaa viikonloppua ja kiitos! T.Intsu