joulutyyny.jpg

Niin on joulu vietettynä. Vähän erilainen joulu kuin ennen. Aattona otimme riskin ja vietimme illan nuorimman tyttären luona. Hänellä on kolme lasta ja lapset olivat aivan poissa tolaltaan koko päivän. Aika ei meinannut kulua,ruoka ei maistunut ja he olivat aivan kalpeina joulupukkia odottaessaan. Voi sitä silmien loistetta ja iloa,kun pukki sitten tuli runsaine lahjoineen. Joulu on lapsille suurta juhlaa. Olen aina sanonut,että joulussa tärkeintä on Jeesuksen syntymä ja se joulupukki on kaunista satua.

 

timanttikukka.jpg

Toki lahjoja olen saanut minäkin. Ihme kyllä,kun mä en yhtään ole ollut kiltti,vaan mä olen oikkuillut,tinttaillut ja kaikkee sen semmosta.....

 

Mervin%20ruusut%20keitti%C3%B6ss%C3%A4.j

mervilt%C3%A4.jpg

Mervin%20ruusut.jpg

Oih,tämän ihanan kukkalähetyksen kukkakaupan lähetti toi.  Niin kaunis tämäkin.

 

gladiodus.jpg

Sitten saimme vielä tämän ison ja kauniin gladioduksen. Olinkin ajatellut,että minun pitäisi ostaa uusia kukkia. Nyt niitä tuli. Varsinkin tuosta ylimmästä kukasta olin haaveillut.

Saimme paljon muitakin lahjoja,mutta laitan kuvan vain tästä yhdestä.

 

saran%20suklaat.jpg

Tämä on niin ihastuttavan söpö ja ei tälläistä myydä kaupoissa. Se onkin haettu Tallipihan Suklaapuodista Tampereelta.

 

laurin%20joulu.jpg

Tietysti hautausmaalla käytiin. Siinä on äitinsä ja isänsä laittaneet Laurillekkin pienen  joulukuusen ja pikkusisko koristellut sen sydämin. Ajattelin ja sanoinkin miehelleni,että niin paljon rakkautta olisi ollut antaa Laurille.

 

sormet.jpg

Sitten näytän tätä käpälääni. Toinen käsi on samanlainen,sormet siis ja kyynerpäästä alaspäin kädet tosi pahannäköisen ja jaloissakin on tuommosta. Mulla on aika paha psoriasis. Sitä ei aikaisemmin ollut sormissa,mutta Laurin kuoleman jälkeen tää karkasi hallinnasta. Mulla on siihen vahva neljännen asteen kortisoni,mutta ei tunnu auttavan. Onko teillä kenelläkään mitää keinoa tähän?

 

saran%20peitto.jpg

Joulunpyhät ovat kuluneet lankojen ja virkkuukoukun kanssa. Mitähän tästä on tulossa,vai tuleeko mitään!?

Huomenna on uudenvuodenaatto. Meidän vauvapojan syntymäpäivä. Hän täyttää 38v. Sanon häntä vauvapojaksi,kun on pojistamme nuorin. Sen kunniaksi meidän porukat menee heille kai muutaman ilotulitteen poksauttamaan. Minä en tykkää raketeista ja lupasin yhden pikkupimmun kanssa olla kotona ja teemme jotain aivan muuta.

Jälleen on ison kiitoksen aika. Kiitos henkilökohtaisesti jokaiselle blogiystävälleni kuluneesta vuodesta,jonka olette jaksaneet rinnallani kulkea,vaikka minulle vuosi on ollut niin raskas. Olette keventäneet sitä monilla rohkaisuilla ja rinnalla kulkemisella. Kiitos,kiitos. Ja toivotan oikein Ihanaa,Onnekasta ja Taivaan Isän Siunaamaa Uutta Vuotta 2021!

Intsu