Olin lauantaina Kauhavalla ja tottahan siellä oli mukavaa,niinkuin aina. Vaan kyllä mä väsyin,enkä ole sitten kyennyt kuin maata. Ei ole Intsu vielä kunnossa,ei. Kauhavalla mä kuvasin jonkun hienon työn.

 

Riitta ystäväni oli tehnyt tämän hienon pussukan tunisialaista koukuttamista käyttäen samettilangasta. Mä kovasti ihastuin tähän pussukkaan. Mallin keksinyt itse. Eikö olekin hieno.

 

Hän oli myös tehnyt tossut ja tääkin koukuttu tunisialaisittain. Mä yhdet lapaset talvella koukkusin,mutta sitä vois kyllä harrastaa vaikka mihin työhön,vain mielikuvitus on rajana.

 

Tälläisen jakun siellä myymälässä näin. En tiedä kuka tään on tehnyt,mutta tykkään tästä mallista. Siellähän on aina esillä erilaisia töitä,joten nekin jo innostaa kokeilemaan ja lankahyllyjen ohi on miltei mahdoton päästä ilman ostoksia:)

 

Viimeviikolla olen pikaisesti käynyt kirpparillakin ja siellä silmäni osui tähän iki-ihanaan Mary Oljen virkkauskirjaan, 2€. Tyttärelle sanoin,että voi kun tein hyvän nostalgisen löydön. Voi kuinka hän nauroi,että sen nyt arvaa virkkauskirja :D Joo ja mun mielestä aarre. Katsoin niin tää on painettu 1968 ja yhä siinä on käyttökelpoisia malleja.