Viikonloppu meni sukkelaan. Eilen oltiin seurakunnan ehtoollis Jumalanpalveluksessa Ja illalla käväisi mummin mussukoita.

Olen taas väkertänyt lisää joulukortteja,eikä ne vieläkään mihinkään riitä.

 

julkort.jpg

korttiaskart.jpg

viel%C3%A4%20yksi.jpg

Mä tykkään kyllä askarrellakin. Jokaisesta kortista teen hiukan erilaisen.

 

mandariinipiiras.jpg

Sitten olen pikkuisen leiponut. Nyt tein mandariinitortun.

!dl sokeria ja 2 kananmunaa sekoitetaan. Lisätään 1dl kylmää maitoa. Lopuksi 3,5dl jauhoja,joihin on sekoitettu 1tl vanilliinisokeria ja 1,5tl leivinjauhetta. Kaikkein viimeksi hyvin sekoittaen 100g sulatettua voita ja yhdestä mandariinista puristettu mehu. Laitetaan voideltuun piirasvuokaan. Minä käytän vuoksprayta. Sitten 2 mandariinia pienitään paloiksi ja painellaan palat piiraaseen. Paist.200 ast. noin 15 min.

 

pullaa.jpg

Tietysti mä leivoin iänikuista pullaa. Puolet enempi mitä kuvassa näkyy. suuria muhkeita:) No, eiköhän sitä näillä eväillä taas jaksa:)

Kiitoksin:Intsu