Olemme isännän kanssa lähdössä kahdestaan huomenna reissuun. Tää on nyt viimeinen päivitys ennen matkaa. Ensin ajelemme eteläiseen Suomeen tyttären luo yöksi ja sitten Vantaalta lentokone lähtee torstai-aamulla klo 6 kohti Kreetaa . Hanian rannikolla me aiomme lomamme viettää.Tänään on touhukas päivä. Vielä pesen pyykkejä,ettei niitäkään tänne jää. Matkalaukkuja pakkaan ja huolehdin kaikista mahdollisista asioista. Muistamista on paljon. Pikkuisen on jännitystäkin ilmassa,kun menemme entuudestaan tuntemattomaan paikkaan. Ollaan kyllä Kreikassa käyty,mutta ei Kreetalla. Taas takaisin tullessa menee tyttären luona muutama päivä ,joten menee vajaa kaksi viikkoa,kun palailen tänne kertomaan miten sujui.
Mä neuloin  tyttären lapsille lapaset.Villatakit olen heille jo aikaisemmin neulonut.
1795433.jpg
Toiset on 1-vuotiaan kokoa ja toiset 3-vuotiaan. Nää ovat näitä mummin tuliaisia:)

Mieheni kanssa meillä on hääpäiväkin tänään! 36v tuli täyteen. Tuo Kreetan reissu saa olla vähänkuin häämatka,kun se sattui osumaan tähän aikaan.Mun tapana on järjestää miehelleni ylläreitä häälahjaksi. Tämän kertainen ylläri on se,että mä olen tehnyt hänelle pienen runon. Laitan sen tänne blogiin,että hän sen yllärinä täältä löytää,kun käy katsomassa mitä mä tänne olen laittanut ja kirjoitellut

     PUOLISOLLENI 36-VUOTIS-HÄÄPÄIVÄNÄ
Kiitos sinulle Rakkaani päivästä tästä.
Kiitos vuosista,kiitos koko yhteisestä elämästä.
Olet minulle puoliso niin ihana,tukeni
ystävä parhain.
Kohtasimme nuoruudessa jo hyvin varhain.
Yhdessä olemme kokeneet elon kauneimmat hetket.
Käsi kädessä selvinneet läpi vaikeatkin retket.
Toivon meille yhteisiä vuosia vielä paljon lisää.
Kaikesta saamme kiittää Taivaan Isää.
         Rakkaudella:Sun Intsu