Kässyjä on monta kesken,joten ei  niin  paljoa ole valmiina,mutta kyllä ne pikkuhiljaa jokainen valmistuu. Tälläkertaa taas Etiopian vauvan nuttu.

enuttu.jpg

Tälläkertaa tämmönen tyttövauvalle.

Sitten kylläpä mä olin vähän hullu,kun oli torstaina kaikkein kuumin päivä,yli+30 ast. Niin eikös mitä,mä lähdin päivällä Seinäjoelle suurmarkkinoille. Mä varustauduin ottamalla 600mg buranaa ja kaksi panadolia,että jotenkin pääsin kulkemaan. Tiedän,tiedän,että se on enempi kuin lääkäri sallii,mutta niin kova hinku oli,kun luin lehdestä,että siellä on käsitöitä Puolasta ja Balttian maista. Voi mahdotonta,ei siellä mitään sellaista näkynyt. Kova pettymys,ei sen kummenmat,kuin tavalliset markkinat.

 

korugoju.jpg

Joitain kuvia nappailin,kun nyt kerta siellä olin. Koruja oli myynnissä monella,mutta ei nyt tullut korukauppoja.

 

pitsipaidat.jpg

Samoin ainaisia paitakojuja.

 

kivi%C3%A4.jpg

Kiviäkin myytiin.

 

rihkamaa.jpg

Tuota samaa rihkamaa jonka kaltaista aina.

 

namuja.jpg

Namuja.

 

London.jpg

Tässä pari Lontoon ukkelia. Ulkomaalaisten ruokakojuja siellä oli aika paljon. Valmistivat ranskalaisia,hampurilaisia, kaikenlaisia grllityyppisiä ruokia. Niissä ois ollut eksoottisiakin makuja. Mutta kuka nyt ois tommosessa kuumuudessa jaksanut syödä kengurunliha hampurilaista esimerkiksi ja muutenkin kaikenlaisia rasvassa käristettyjä ruokia.

 

lintukoriste.jpg

Kun mä nyt siellä olin ,niin tälläisen lintukoristeen ostin. Se on nyt meidän tuulikaapin seinällä. Loppuillaksi menin Seinäjoen Tikkuajiin ja siellä käsitöitä tekevien naisten kanssa kiva ilta. Meitä on siellä eri ikäisiä naisia,mutta meitä yhdistää käsityöt ja niistä riittää juttua ja on kivaa.

Eilen minulla olikin sitten jalkahoito ja teki hyvää edellispäivän markkinoiden jälkeen. Sinne tuli joku nainen esittelemään erikoisia pitsiliinoja. Minäkin kurkistin sieltä hoitohuoneesta niin,että hyvä kun en tuolilta pudonnut:)  Sitten kun huomasi kiinnostukseni,niin tuli näyttämään mullekin. Hienoja olivat. Joku hänen ystvänsä niitä virkkasi,semmosia pienempiä liinoja ja hän niitä hienosti yhdisti keskenään,että tuli suurempi liina. Niitä oli vaikka minkä värisiä. Hieno idea. Harmi kun ei ollut kameraa mukana.

Kiitoksin Intsu